به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، علی جنتی مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه گیتی پسند اصفهان در گفتگویی در مورد اتفاقات بازی قرچک و از دست رفتن پیروزی تیمش در ثانیه آخر گفت: معمولا در قرچک تنها ۴۰ درصد نتیجه در زمین رقم می خورد و ۶۰ درصد عوامل بیرونی و حواشی داخلی هستند. در سالن میکروفونی در اختیار فردی قرار می دهند که هر چه می خواهد می گوید و بازیکنان ما را تحقیر می کند.در همه جا میکروفون در اختیار عوامل برگزاری بازی هست نه فردی منتسب به یک باشگاه که کنترل نشده هر حرفی را بزند. او در ابتدای بازی به بازیکنان کمکی ما در آسیا طعنه زد و باعث شد آنها گریه کنند.تماشاگران به فجیعانه ترین شکل ممکن علیه سپر محمدی شعار دادند در حالی که همه سپهر را به عنوان یک بازیکن با اخلاق می شناسند
جنتی ادامه داد:تیم ما در این بازی مشکل فنی نداشت چرا که در قرچک و جو وحشتناک آنجا سه گلی را که خوردیم با شش گل زده جبران کردیم اما در ۴ دقیقه پایانی اتفاقاتی افتاد که نتیجه را برگرداند.این در حالی بود که ۳۰ درصد تماشاگران ورزشگاه را ترک کردند.در این لحظات باران بطری بر سر بازیکنان آمد.داوری را انتخاب کردند که توانایی اداره بازی را نداشت و در نهایت همین داور از ترس جانش گلی را قبول کرد که مردود است چرا که منصوری در ۷ صدم ثانیه مانده به پایان بازی صاحب ضربه ای شده که امکان ندارد به صورت دو ضرب وارد دروازه شود.
مالک باشگاه گیتی پسند تصریح کرد:ما ۶ سال است که به قرچک می آییم و هر سال حواشی زیادی هست.با این اتفاقاتی که برای بازیکنان ما افتاد اگر سال دیگر باشیم مطمئن باشید به قرچک نمی آییم حتی اگر به یک امتیاز برای قهرمانی یا بقا نیاز داشته باشیم.انواع و اقسام اهانت ها به ما می شود در حالی که ما برای فوتسال هزینه می کنیم.این اتفاق برای سایر تیم ها هم در قرچک می افتد.
جنتی با اشاره به حضور دبیر کمیته انضباطی در سالن اذعان داشت:خوشبختانه ایشان در سالن بودند و از نزدیک با فجایعی که رخ داد برخورد کردند. ما انتظار برخورد ویژه با اتفاقات را داریم و از کمیته انضباطی می خواهیم هم در حواشی و هم در نتیجه بازی تصمیمی عادلانه بگیرد و به بررسی ویژه اتفاقات این بازی بپردازد.
رئیس هیات مدیره گیتی پسند با بیان اینکه زدن ۶ گل در جبران سه گل در قرچک کار دشواری است ادامه داد: با این حال از عملکرد کادر فنی هم رضایت نداریم که نتواستند این برتری را حفظ کنند.گرچه می دانیم یکسری عوامل بیرونی دست به دست هم داد تا نتیجه تغییر کند.
جنتی ادامه داد:ما حتی یک تماشاچی هم با خود نداشتیم اما آقای میکروفون به دست می گوید نگذارید تماشاگران حریف جو را به هم بزنند.ما دو سال است که تماشاچی با خودمان نمی بریم.در هیچ کجای دنیا فقط اسم گلزنان یک تیم را نمی گویند اما این آقا اسم گلزنان ما را نمی گفت و گلزنان خودشان را هم به سبکی نام می برد که تماشاگران تحریک شوند.این فرد علنا گفت بازیکن تیم ملی باید برود تیمارستان و به راحتی ناسزا می گفت.
مالک گیتی پسند با اشاره به گل مساوی منصوری تاکید کرد: ما روی گل مساوی بحث داریم در حالی که این حق خوری علیه ما در سایه حواشی بعد از بازی قرار گرفت. در ۷ صدم ثانیه چطور محمد طاهری توانسته یک ضربه بزند و در ادامه دروازه بان منصوری هم آن را به توپ تبدیل کند.قانون می گوید توپ باید به صورت یکضرب تا پایان بازی دنبال شود نه دو ضرب که این اتفاق روی گل ششم منصوری رخ داد و داور از ترس جانش آن را قبول کرد.ما فیلم این صحنه را همراه با دقیقه بازی به کمیته فوتسال و انضباطی ارسال کرده ایم.
جنتی با تقبیح ضرب و شتم خبرنگار پایگاه خبری فوتسال گفت:منفورترین کار ضرب و شتم خبرنگار و مانع شدن برای تهیه خبر است.متاسفانه این در ادامه برخوردی است که با بازیکنان ما هم صورت گرفت و هیچ کنترلی بر رفتارها و افراد آنجا نبود.
مالک گیتی پسند در ادامه در مورد وضعیت کادر فنی این تیم و اینکه آیا گیتی پسند به قهرمانی خواهد رسید اذعان داشت: از کادرفنی صد در صد راضی نیستیم اما شرایطی بوده که باید در مورد آن صحبت کنیم مثل اینکه نباید به حواشی دامن می زدند.ضمن اینکه ما اسماعیل پور بهترین گلزن خود را هم نداشتیم.ما تیم را برای قهرماین بستیم اما ۷۰ درصد نفرات جدید هستند و باید هماهنگ تر شوند.ما مطمئنیم با هماهنگی بیشتر و شرایط بهتر تیم قهرمان خواهد شد.