به گزارش پایگاه خبری باشگاه،بازی جذاب و دیدنی منصوری قرچک با گیتی پسند اصفهان با حواشی زیادی همراه بود. این حواشی که مربوط به اتفاقات ازابتدا تا انتهای بازی است را مشاهده کنید:
*با ورود بازیکنان گیتی پسند به زمین، شعارها علیه سپهر محمدی آغاز شد.شعار هایی که با دست زدن دروازه بان گیتی پسند برای تماشاگران همراه بود تا او واکنش تندی به این شعارها نشان ندهد.
*تماشاگران در حین خواندن اسامی بازیکنان گیتی پسند،وقتی به نام اسماعیل وطنخواه که سالها در منصوری بازی کرده رسیدند به شدت او را تشویق کردند.
*میکروفن به دست مشهور سالن هفتم تیر که به فردوسی پور قرچک مشهور است از ابتدای بازی روی اعصاب گیتی پسندی ها بود و با حرفهایش تماشاگران را تحریک می کرد.او پیش از شروع بازی از تمشاگران خواست تیم خودشان را تشویق کنند اما در جملاتی مدعی شد که بازیکنانی که در جام باشگاه های آسیا به عنوان یار کمکی بازی کردند به جز محمد طاهری عملکرد بسیار ضعیفی داشتند.او با این جمله که آن را در بین دو نیمه هم تکرار کرد به مهدی جاوید کنایه می زد.
*علاوه بر مدیران گیتی پسند،احمد اسماعیل پور بازیکن مصدوم این تیم،افشین کاظمی بازیکن محروم منصوری و اکبر طاهری پدر محمد طاهری نیز در جایگاه ویژه حضور داشتند.
*علیرغم همزمانی بازی با دیدار ستارگان ایران و جهان،سالن هفتم تیر قرچک پر شده بود.
*در این بازی دروازه بان منصوری بیش از ۲۰ بار خود را به زمین انداخت که به شدت با اعتراض گیتی پسندی ها روبرو شد و به بحرینی بازی او اعتراض داشتند.این حرکات روند زیبا و جذاب بازی را هم کند و در آن وقفه ایجاد می کرد.
*پس از زدن گل سوم منصوری،تماشاگران این تیم یاد تبانی افتاده و روبه مدیران گیتی پسند شعار علیه تبانی سر دادند.
*در نیمه اول منصوری صاحب دو ضربه پنالتی دوم شد که اولی توسط محمد طاهری گل نشد.در این صحنه سپهر محمدی توپ را دفع کرد اما قرچکی ها اعتقاد داشتند سپهر به قدری جلو آمده که حتی توپ را بیرون از محوطه خود دفع کرده و خطای هند هم رخ داده است.در هنگام ضربه دوم داور به سمت سپهر محمدی رفت و از او خواست که جلو نیاید.این ضربه را علی کیایی به گل تبدیل کرد.
*داوری این بازی در نیمه اول چنگی به دل نمی زد.سوت های عجیب و عدم تمرکز داوران صدای هر دو تیم را در آورد تا جایی که سرپرست گیتی پسند و تدارکات منصوری از زمین اخراج شدند.البته جم تاج مهجور داور این بازی معتقد بود که او محروم نبوده و به خواست خودش سه بازی پیاپی قضاوت نکرده است تا به شایعات در مورد محرومیت او پایان داده شود.در جریان بازی وقتی بازیکن منصوری در مقابل ضربه اوت عالیقدر فاصله قانونی را رعایت نکرد و توپ در نهایت وارد دروازه گیتی پسند شد خوراکچی به شدت به عملکرد داوری اعتراض کرد.پس از اعتراض او داور بلافاصله یک سوت به نفع این تیم زد که عجیب بود.
*در نیمه دوم در یک صحنه علی عابدین کیایی را دریبل زد اما بازیکن منصوری بدون توپ مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.عابدین بعد از دیدن مصدومیت کیایی توپ را به بیرون زد.
*سپهر محمدی که سوژه اصلی تماشاگران قرچکی بود بعد از هر توپی که می گرفت دو دستش را مشت و خوشحالی می کرد.
*در جریان بازی داوران بارها از فردی که مسئول تی کشیدن زمین است خواستند تا زمین را تمیز کند.این اتفاق باعث شد تا فرد مسئول در دفعات آخر با اکراه و به کندی رو به این کار بیاورد.در یک صحنه سپهر محمدی به داور گفت که اینجا نیاز به تی کشیدن دارد اما داور بی خیال این موضوع شد.لحظاتی بعد بازیکن گیتی پسند در همان جا لیز خورد که با اعتراض گیتی پسندی ها به داور همراه بود.
*بعد از گل ششم گیتی پسند پرتاب بطری های آب به داخل زمین آعاز شد و تماشاگران به شدت خشمگین بودند.در این لحظات بازی برای دقایقی متوقف شد و با آرام شدن جو ،بازی از سر گرفته شد.
*تماشاگران در این دقایق شعارهای رکیکی علیه داوری سر دادند و ناظر بازی در حال یادداشت این شعارها بود.
*در لحظاتی که جو متشنج بود بین فرد میکرفون بدست با ماموران نیروی انتظامی درگیری شدید لفظی بوجود آمد.این فرد ماموران نیروی انتظامی را فاقد صلاحیت لازم می دانست.نکته عجب اینکه در جریان این درگیری میکروفن روشن بود و جریان کامل درگیری و فحاشی ها از میکرفون سالن پخش می شد.
*با زدن گل ششم توسط دروازه بان منصوری،بازیکنان به سمت این بازیکن رفته و به خوشحالی پرداختند.در این حین مربیان گیتی پسند به آرام کردن بازیکنان خود پرداخته و آنها را به گوشه نیمکت هدایت کردند.علی خسروی مربی گیتی پسند که از شعارهای تماشاگران و حرفهای فرد میکروفن بدست گلایه داشت این گلایه خود را به اکبر تقوی سرپرست منصوری منتقل کرد اما بین طرفین درگیری لفظی بوجود آمد و نزدیک بود کار به درگیری فیزیکی هم بکشد.در این قائله کریمی دیگر مربی گیتی پسند هم وارد شد و به شدت با اکبر تقوی درگیری پیدا کرد.کار به درگیری فیزیکی هم کشید و در این میان برخی افراد که مشخص نبود منتسب به کدام تیم هستند وارد زمین شده و به ادامه درگیری دامن زدند.
*در بخش های مختلف زمین درگیری هایی بین دو تیم بوجود آمد.در صحنه ای دیگر خوراکچی به شدت به جو موجود اعتراض کرد و با اکبر تقوی در این باره جر و بحث می کرد.
*در همین حین ورود یک پرچم بزرگ تیم منصوری به داخل زمن و پهن کردن آن باعث درگیری شدیدی شد و در این بین مریدی زاده حتی کتک هم خورد و با اسکورت گیتی پسندی ها به رختکن رفت.
*دامنه درگیری ها به رختکن هم کشید. درگیری ها در اطراف رختکن دو تیم به حدی بود که ماموران نیروی انتظامی مداخله کردند.اما چندین بار درگیری های لفظی و فیزیکی بین عوامل دو تیم و تماشاگرانی که مشخص نبود چطور وارد رختکن شده بودند به وجود آمد.
*در جریان این درگیری ها خبرنگار پایگاه خبری فوتسال نیز بنا بر رسالت خبری خود در بطن اتفاقات قرار داشت.در مرتبه اول و زمانی که در سالن بین عوامل دو تیم درگیری وجود داشت یکی از تماشاگران به سمت خبرنگار پایگاه خبری فوتسال حمله ور شد و با تهدید از او خواست که فیلمبرداری نکند.با بالا گرفتن قائله،تعدادی از مسئولان تیم منصوری وارد عمل شده و به آرام کردن خبرنگار پایگاه خبری پرداختند.اما درگیری دوم در رختکن بوجود آمد.این بار هم خبرنگار پایگاه خبری در حین تصویربرداری از اتفاقات با تهدید دو نفر روبرو شد و خبرنگار پایگاه خبری مورد ضرب و شتم قرار گرفت و نقش بر زمین شد.با مداخله نیروی انتظامی و افراد حاضر ،این درگیری نیز به پایان رسید.در این میان عوامل دو تیم به خصوص تیم میزبان به دلجویی از خبرنگار پایگاه خبری پرداختند.همچنین اکبر طاهری،افشین کاظمی بازیکن تیم منصوری و ابوالفضل قاجار سر لیدر منصوری در جریان این درگیری ها تلاش زیادی برای پایان دادن به این قائله کرده و از خبرنگار پایگاه خبری دلجویی کردند.

منبع: پایگاه خبری فوتسال