به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، محمود خوراكچي در گفتگویی پيرامون ديدار ديدار گيتي پسند و منصوري در قرچك و حواشي اين ديدار اظهار كرد: اين بازي بيشتر از اينكه مسائل فني در برداشته باشد حاشيه داشت، توقع ما نسبت به تماشاگران و مسئولان تيم منصوري بيشتر از اينها بود و اميدوار بوديم حق ميزباني را به معناي واقعي ادا كنند اما متأسفانه اين شرايط را احساس نكرديم.

وي افزود: فكر مي‌كنم شرايطي بايد براي منصوري فراهم شود كه تماشاگران خونگرم اين تيم مهار و مديريت شوند، تماشاگر سرمايه ورزش است و ما اين سرمايه را در قرچك داريم اما متأسفانه در حال هدر رفتن است.
خوراكچي با اشاره به توقف بازي در چند مرحله گفت: بعد از گل سوم ما كه نتيجه بازي سه بر سه شد به چه دليل بازي متوقف شد؟ اگر داور اشتباهي داشته به نفع منصوري بوده اما آنها معترض به نحوه داوري بودند.
سرمربي گيتي پسند تصريح كرد: بعد از هر گل ما بالاي پنج دقيقه بازي متوقف مي‌شد و منصوري به ريكاوري مي‌رسيد تا بتواند بازي را ادامه بدهد. ما تمام برنامه هاي خود را روي نيمه دوم طراحي كرده بوديم چون مي‌دانستيم بازيكنان منصوري در نيمه دوم از لحاظ بدني خسته مي‌شوند اما آنها با اين شيوه بازي را به تساوي كشاندند و حتي گل ششم را ما كمتر از يك ثانيه تا پايان بازي دريافت كرديم كه البته معتقديم اين جزو زيبايي‌هاي فوتسال است.

وي با اشاره به حواشي ديدار بيان كرد: چرا تماشاگران بدون دليل بطري‌هاي آب را به داخل زمين پرتاب مي‌كنند. ناظر بازي كه يكي از قوي‌ترين ناظران فدراسيون است خوشبختانه با چشمان خود ديد و با گوش‌هاي خود شعارها عليه داوري و تيم ما را شنيد. به جز اين فرد بلندگو به دست معروف سالن قرچك هم مثل هميشه با سياست‌هاي خاص خود پشت ميكروفن بود و به تيم ما اهانت كرد.
خوراكچي ادامه داد: وقتي به مسئولان منصوري مي‌گوييم چرا اين اتفاق مي‌افتد مي‌گويند " كي بود كي بود من نبودم" و اين خيلي زشت است. ديروز روز خوب فوتسال و روز بد تماشاگران بود و ما عاجزانه از فدراسيون مي‌خواهيم كه قبل از هر اتفاق ناگواري اين مسائل را مديريت كنند.
سرمربي گيتي پسند افزود: ديروز حقيقتاً بعد از بازي جنگ شد، تماشاگران از هركجا كه دلشان مي‌خواست وارد زمين مي‌شدند و بازيكنان ما فرار مي‌كردند حتي خبرنگار روزنامه خبر ورزشي و پايگاه خبري فوتسال هم در اين بين مورد ضرب و شتم قرار گرفتند كه اتفاق بسيار بدي بود.

وي گفت: ديروز تمام شد و رفت اما ما قول مي‌دهيم كه در بازي برگشت ميزباني خوبي داشته باشيم تا آموزشي براي تيم‌هاي مقابل باشد، چون مسئولان اصفهان و تماشاگران اين شهر حرفه‌اي هستند و بدي را با بدي جواب نمي‌دهند.
خوراكچي همچنين در مورد كيفيت بازي گفت: در روزي كه گيتي پسند مي‌توانست به رتبه دوم جدول بيايد در ثانيه پاياني اين شانس را از دست داد اما ما به بازيكنان خود ايمان داريم و مطمئن هستيم كه به روزهاي خوب مي رسيم.
وي افزود: مساوي گرفتن در قرچك كار سختي است و تيم ما شخصيت خود را به رخ همه كشيد و بعد از نتيجه سه بر صفر در يك نيمه شش بر سه هم جلو افتاديم.

خوراكچي همچنين در مورد داوري اين ديدار تصريح كرد: داوران اين بازي از داوران خوب ليگ بودند اما تمركز لازم را نداشتند و دليلش تكرار اتفاقي بود كه اخيرا در ليگ برتر فوتبال هم رخ داد. بعد از مدتي فغاني و قهرماني آمدند و تمركز لازم را نداشتند. اين اتفاق در فوتسال افتاد و داوري كه چند هفته داوري نكرده بود بازي حساس هفته را داوري كرد و به نظر من بايد بازي سبك‌تري به او مي‌دادند، اما تمام تلاش خود را مي‌كرد تا بازي را كنترل كند اما براي دقايقي بازي از دست او خارج شد اما بايد تكرار كنم كه تيم داوري اين ديدار از داوران خوب ليگ ما هستند.