به گزارش پایگاه خبری باشگاه، سید مهدی ابطحی ‌پس از تساوی تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان در جمع خبرنگاران ‌اظهار داشت: بازیکنان ما امروز بازی خوبی ارائه دادند اما باز هم این 70 درصد توانایی آنان بود و ما شانس برد هم در این بازی داشتیم.
وی افزود: تیم ما موقعیت‌های بسیاری به دست آورد اما با بدشانسی ما و در چند صحنه هم عملکرد خوب گلر تیم مقابل این فرصت‌ها از دست رفت که در غیر اینصورت حتی می‌توانستیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: در 9 ثانیه پایانی این دیدار هم که 2 تیم مساوی بودند و تیم گیتی‌پسند 5 نفره حمله می‌کرد اگر داور خطای روی بازیکن تیم ما را که در حال حرکت به سمت دروازه گیتی‌پسند بود می‌گرفت شاید گلی دیگر برای ما رقم می‌خورد.
وی بیان کرد: برای ما فرقی ندارد مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و در هر دیدار تنها برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم اما به هرحال کسب یک امتیاز این دیدار مقابل گیتی‌پسند هم ارزشمند بود.
ابطحی درباره استفاده از سیستم دفاع و ضدحمله در برنامه تیمش تصریح کرد: ما با هدف گلزنی تهاجمی بازی کردیم اما در برخی مقاطع این دیدار بازیکنان جوان ما تحت تاثیر بازیکنان بزرگ گیتی‌پسند قرار می‌گرفتند و به همین دلیل در لحظاتی شکل دفاعی به خود می‌گرفتیم.