به گزارش پایگاه خبری باشگاه، هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور پس از حدود 2 هفته تعطیلات به دلیل برگزاری جام باشگاه‌های آسیا از یکشنبه 18 مرداد ماه با 6 دیدار پیگیری می‌شود و یک دیدار هم روز دوشنبه برگزار خواهد شد.
در یکی از دیدارهای هفته چهارم تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان از ساعت 17 روز یکشنبه در سالن پیروزی میزبان تیم شهروند ساری است تا با غلبه بر این تیم خود را به تاسیسات دریایی صدرنشین نزدیک‌تر کند.
گیتی‌پسند اصفهان که لیگ برتر امسال را با باخت مقابل مقاومت البرز آغاز کرد در 2 مسابقه بعدی خود تیم‌های تازه لیگ برتری شده کاشی نیلو و آذرخش بندرعباس را با نتایجی پرگل شکست داد و به استقبال تعطیلات لیگ رفت.
خوراکچی که قصد داشت از فرصت تعطیلات برای برطرف‌سازی نقاط ضعف تیمش و تقویت هماهنگی بین بازیکنان استفاده کند 2 دیدار تدارکاتی هم برای گیتی‌پسند در نظ رگرفت که این تیم در دیدار تدارکاتی اول خود بدون حضور ملی‌پوشان تیم، شن‌زن نماینده چین در باشگاه‌های آسیا را شکست داد.
در دومین دیدار تدارکاتی هم تیم گیتی‌پسند با نتیجه پرگل 11 بر 2 تیم فوتسال منتخب شاهین‌شهر را مغلوب کرد تا با روحیه‌ای مضاعف به استقبال ادامه لیگ و تیم خوب شهروند ساری بروند.
در سوی دیگر میدان هم مازندرانی‌هایی قرار دارند که فصل گذشته با قرار گرفتن در جایگاه یازدهم جدول به کار خود پایان دادند و در لیگ جدید هم هرچند در 2 بازی ابتدایی ناکام بودند اما در هفته سوم با نتیجه 6 بر 3 تیم جوان و خوب مقاومت البرز را شکست دادند و اکنون باید در اصفهان با نائب قهرمان فصل قبل روبرو شوند.
 
برنامه کامل دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتسال:
یکشنبه 18 مرداد ماه
گیتی‌پسند اصفهان- شهروند ساری
آذرخش بندرعباس- کاشی نیلو
فرش آرای مشهد- یاسین پیشرو قم
مقاومت البرز- فردوسی مشهد
دبیری تبریز- شهید منصوری
شرکت حفاری- مس سونگون
دوشنبه 19 مرداد ماه
تاسیسات دریایی- میثاق تهران

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال تا پایان هفته سوم
1.تاسیسات دریایی 9 امتیاز
2. شرکت حفاری 7 امتیاز
3. گیتی‌پسند 6 امتیاز
4. دبیری تبریز 6 امتیاز
5. مس سونگون 6 امتیاز
6. میثاق تهران 6 امتیاز
7. مقاومت البرز 4 امتیاز
8. یاسین پیشرو قم 3 امتیاز
9. فرش آرای مشهد 3 امتیاز
10. کاشی نیلو 3 امتیاز
11. شهروند ساری 3 امتیاز
12. شهید منصوری 3 امتیاز
13. فردوسی مشهد 1 امتیاز
14. آذرخش بندرعباس 1 امتیاز