به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، در هفته پایانی تاسیسات دریایی ۵۰ امتیازی در خانه منصوری قرچک به میدان می‌رود و حتی کسب یک امتیاز هم کافی است تا این تیم به عنوان قهرمانی لیگ دست پیدا کند. کسب یک امتیاز از جانب تاسیسات دریایی حتی اگر با زدن ۱۰۰ گل هم از سوی گیتی پسند ۴۷ امتیازی در برابر فردوسی مشهد را به دنبال داشته باشد هیچ تغییری در داستان قهرمانی ایجاد نمی‌کند.
اما ماجرای هفته پایانی وقتی زیباتر می‌شود که تاسیسات در خانه منصوری با حداقل گل ببازد تا در همان زمان گیتی پسند هم در اصفهان با حداقل گل فردوسی مشهد را ببرد و سبقت اصلی را در هفته پایانی از تیم تاسیسات بگیرد.
در حال حاضر گیتی پسند از لحاظ تفاضلی یک گل از تیم تاسیسات عقب‌تر است اما باخت با اختلاف یک گل تاسیسات و برد با اختلاف یک گل گیتی پسند به صورت اتوماتیک وار این مسئله را حل می‌کند و گیتی پسند هم امتیاز با تاسیسات و به خاطر تفاضل گل بهتر می‌تواند به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.
در بازی رفت منصوری با نتیجه دو بر صفر به تیم تاسیسات باخت اما شرایط این مسابقه متفاوت است و سرمربی تیم منصوری اعلام کرده که تیمش فقط و فقط برای کسب برد در مقابل صدرنشین به میدان می‌رود و باید دید که این اتفاق در چه صورت امکان اجرایی شدن هم دارد. البته گیتی پسند خودش هم بازی آنچنان راحتی در برابر فردوسی مشهد در پیش رو ندارد و ولی به هر حال یک چشم نماینده فوتسال اصفهان به تهران است تا منصوری قرچک اسباب قهرمانی نماینده فوتسال اصفهان را فراهم کند. محمد کشاورز سرمربی-بازیکن تیم گیتی پسند هم به خاطر اخراج در بازی قبلی نمی‌تواند در این مسابقه به میدان برود.

برنامه بازی های هفته ۲۶ لیگ برتر فوتسال:
جمعه 22 اسفند
شهید منصوری-تاسیسات دریایی ساعت۱۶
حفاری خوزستان-شهرداری ساوه ساعت۱۶
مس سونگون- ماهان تندیس ساعت۱۶
دبیری-میثاق ساعت۱۶
فرش آرا-پایاسازه ساعت۱۶
مقاومت البرز-شهروند ساری ساعت۱۶

خاطر نشان می گردد دیدار گیتی پسند و فردوسی مشهد راس ساعت 16 در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار می گردد و در این مسابقه باشگاه گیتی پسند به قید قرعه به تعدادی از تماشاگران حاضر در سالن جوایز نفیسی اهدا خواهد نمود.