تیم هندبال گیتی‌‌پسند در هفته سیزدهم لیگ‌برتر مقابل پلیمر خلیج‌فارس پرستاره متوقف شد.

به گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، هفته سیزدهم سی‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر مردان باشگاه‌های ایران عصر امروز _چهارشنبه شانزدهم اسفندماه_ پیگیری شد و تیم هندبال گیتی‌‌‌پسند در یکی از مهم‌ترین جدال‌ها از ساعت ۱۶:۰۰ میزبان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد بود و در شرایطی که می‌توانست برنده بازی شود به تساوی ۳۰ بر ۳۰ رسید.

شاگردان کیوان صادقی در بازی امروز چندین مرتبه از میهمان پرستاره و متمول خود با سه یا چهار گل عقب افتادند اما هر بازی با درایت کادرفنی و تلاشی که به‌خرج دادند به بازی برگشتند. آن‌هم در شرایطی که همچنان بدون خط‌زن به‌مصاف رقبای سرسخت خود می‌روند. لازم به‌ذکر است در طرف مقابل پلیمر با ستاره خارجی پا به بازی امروز گذاشته بود.

تیم هندبال گیتی‌‌پسند در نیمه‌اول با نتیجه ۱۲ بر ۱۵ مقابل پلیمر تن به شکست داد و در نیمه‌دوم علی‌رغم اینکه اختلاف زیاد بود با نمایش تیمی خوب نتیجه را به تساوی کشاندند و حتی از پلیمر پیش افتادند اما در نهایت در ثانیه‌های پایانی این بازی حساس و مهم، دو تیم به تساوی رضایت دادند.

گیتیزن‌ها با یک‌امتیازی که در بازی امروز کسب کردند ۲۱ امتیازی و با نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون که روی پله دوم قرار دارد هم‌امتیاز شدند. ضمن اینکه گیتی‌پسندی‌ها همچنان در اصفهان شکست‌ناپذیر هستند.