به گزارش پایگاه خبری باشگاه صبح امروز با حضور بیش از 1000 نفر از پرسنل و خانواده های گروه صنایع گیتی پسند در باغ طلوع اصفهان همایش فرهنگی ، ورزشی و تفریحی به همت باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع گیتی پسند برگزار شد

در این همایش مسابقات ورزشی برنامه های فرهنگی ، آموزش سبک زندگی در قالب 16 غرفه شامل گروه کودک گروه مادران و گروه پدران برگزار شد

پیش از این قرار بود این همایش با حضور حدود 200 نفر از خانواده های کارکنان گروه صنایع گیتی پسند برگزار شود ولی به دلیل استقبال پرشور کارکنان این تعداد افزایش چشمگیر پیدا کرد

برای پرسنل برنامه های ویژه ای داریم

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند دراین همایش با ابراز خرسندی از برگزاری چنین همایش هایی در گروه صنایع گیتی پسند اظهارداشت: با توجه به این استقبال خوب کارکنان ، در سال جاری برنامه های ویژه ای برای پرسنل برنامه ریزی خواهیم کرد.

علیرضاجنتی افزود: برگزاری این قبیل همایش ها در محیطی سالم و در کنار برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی شور و نشاط خاصی را برای کارکنان به همراه دارد که امیدواریم تداوم پیدا کند.

وی همچنین از همراهی و همدلی خانواده گروه صنایع گیتی پسند در طی این سالها تشکر و قدرانی کرد و گفت: مجموعه صنایع گیتی پسند متعلق به همه مردم اصفهان است و از اینکه در طول همه این سال ها و با وجود همه بحران ها آن ها ما را تنها نگذاشتند کمال تشکر را دارم.

هدف ما خدمت به خانواده بزرگ گیتی پسند است

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند با اعلام اینکه اصلی ترین هدف باشگاه خدمت به خانواده بزرگ گیتی پسند است اظهار داشت: خوشحالیم که توانستیم گوشه ای از زحمات این عزیزان را جبران کنیم.

محمد حسین عراقی زاده افزود: همکاری هیئت مدیره و مدیرعامل گروه و همچنین مدیرعامل باشگاه گیتی پسند زمینه سازی برگزاری همایش امروز شد که امید آن را داریم که در سال جاری و با تدوام این قبیل برنامه ها شادی و نشاط را بیش از پیش برای خانواده کارکنان به ارمغان آوریم.

وی گفت: پرسنل گروه صنایع گیتی پسند کلیدی ترین نقش را در صنایع ایفا می کنند و بار اصلی تولید در این صنعت به عهده این عزیزان است.

جای خالی این همایش  احساس می شد

رئیس حراست و بازرسی گروه صنایع گیتی پسند نیز در این همایش شاد یک روزه حضور داشت و اظهار داشت: جای خالی این قبیل همایش ها برای خانواده گروه صنایع گیتی پسند احساس می شد.

غلامرضا تاج الدین ضمن قدردانی از مسئولان باشگاه برای برگزاری  این همایش  گفت: آرامش و نشاط اصلی ترین ارمغان این همایش برای پرسنل و خانواد ه های آنان است که به خوبی در روند فعالیت آنان در تولید و صنعت قابل مشاهده است.

استقبال دور از انتظار بود

مدیرشرکت آتی لوله گروه صنایع گیتی پسند اظهار داشت:استقبال پرسنل از این همایش دور از انتظار بود و به ما برای برگزاری این چنین همایش ها انگیزه مضاعفی داد.

افشین تاجمیر ریاحی همچنین گفت: اثر برگزاری این همایش ها یک به هزار است یعنی هر یک قدمی که برای روحیه و نشاط کارکنان برداشته شویم هزار برابر آن در رونق تولید و عملکرد آنان در کار مشاهده خواهیم کرد.

خانواده برای کارکنان اصلی ترین منبع انرژی هستند

مسئول ورزش کارکنان باشگاه گیتی پسند نیز از خانواده کارکنان به عنوان اصلی تری منبع انرژی آنان یاد کرد و گفت: تلاش عوامل باشگاه براین است که بتواند گوشه ای زحمات اقتصادی کارکنان در حوزه صنعت را جبران کند.

عنایت الله معشوری تعامل خانوادگی را شعار این همایش یک روزه معرفی کرد و افزود: امید است برنامه های ورزشی، آموزش های فرهنگی و مهارت های سبک زندگی بتواند برای خانواده ها مثمر ثمر واقع شود.