به گزارش پایگاه خبری باشگاه، صبح امروز سالن همایش های شرکت اصفهان چالاک میزبان مدیران گروه صنایع گیتی پسند و باشگاه بود تا ضمن بررسی فعالیت های ورزش کارکنان در سال 1400 برنامه های سال 1401 را بررسی کنند.

در این جلسه در ابتدا محمد حسین عراقی زاده عضو هیئت مدیره و قائم مقام باشگاه گیتی پسند گزارشی از فعالیت های باشگاه گیتی پسند در ورزش کارکنان در سال 1400 ارائه داد و افزود: در سال پیش رو با توجه به شرایط کاهش همه گیری کرونا در صدد برگزاری مسابقات تیمی برای کارکنان، همایش های خانوادگی و استفاده از خدمات رفاهی و ورزشی برای پرسنل و خانواده های مجموعه هستیم.
در ادامه مدیران حاضر در این جلسه نقطه نظرهای خود را پیرامون ورزش کارکنان و ورزش قهرمانی بیان داشتند و با تاکید بر نقش موثر باشگاه در بهره وری مجموعه های خود خواستار افزایش همه گیری ورزش در کارکنان خود شدند.
در ادامه جلسه، رای گیری انتخاب اعضا شورای سیاست گذاری ورزش کارکنان گروه صنایع گیتی پسند برگزار شد که آقایان مهندس حسینی،مهندس زمانی، مهندس شریعت، مهندس طاهری و مهندس خدیج به عضویت شورای سیاست گذاری ورزش کارکنان گروه صنایع گیتی پسند در آمدند.
همچنین قائم مقام باشگاه گیتی پسند، مدیر ورزش کارکنان باشگاه، مدیر اداری و منابع انسانی گروه و مدیر ارتباطات و برند شرکت نیز به عنوان اعضای اصلی شورای سیاست گذاری ورزش کارکنان گروه صنایع گیتی پسند معرفی شدند.