به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، علیرضا جنتی مدیر عامل باشگاه گیتی پسند با ارسال نامه ای به فدراسیون هندبال اعتراض رسمی خود را نسبت به برنامه ریزی برگزاری لیگ برتر هندبال آقایان اعلام کرد.

در متن این نامه آمده است :

جناب آقای دکتر پاکدل
ریاست محترم فدراسیون هندبال
باسلام
احتراماً همانطور که قبلاً نیز به استحضار حضرتعالی رسید برنامه ریزی برگزاری لیگ برتر آقایان با روش فعلی ، باعث ضرر و زیان باشگاههای حاضر بالاخص بخش خصوصی می باشد .
ریاست محترم : در ابتدای شروع لیگ بعد از دو هفته برگزاری به ناگهان از تاریخ 18/06/1402 لغایت 15/08/1402 ( بمدت دو ماه ) لیگ جهت تیم ملی تعطیل می گردد . بعد از تاریخ فوق الذکر مجدداً از تاریخ 13/09/1402 مسابقات جهت تیم ملی تا اطلاع ثانوی مجدداً تعطیل می شود .
به آگاهی آنجناب می رساند بهتر بود بمنظور این تعطیلی های مداوم جلسه ای با حضور نماینده باشگاهها برگزار می گردید و دغدغه آنها نیز شنیده می شد و تعامل بیشتری بین حاکمیت هندبال و سرمایه گزاران که همان باشگاهها هستند برقرار می گردید .
قطعاً حضور باشگاهها و لیگ پویا به منزله ی داشتن تیم ملی قدرتمندی منتج خواهد شد و این تعامل باعث پیشرفت دو سویه لیگ و تیم ملی می شود .
جناب دکتر پاکدل تعطیلی های مداوم باعث عدم ثبات تیمی ، افت بدنی و مصدومیت بازیکنان و هزینه های گزاف اسکان و سایر هزینه ها که بر دوش باشگاهها است می گردد که این موجب ، باعث دلسردی سرمایه گذاران در آینده جهت این رشته پر استعداد خواهد بود علیهذا در پایان با توضیح موارد فوق الذکر بدینوسیله اعتراض این باشگاه را به نحوه برگزاری لیگ اعلام می داریم .

علیرضا جنتی
مدیر عامل