محمد حسین عراقی زاده عضو هیات مدیره گیتی پسند در خصوص تیم فوتسال باشگاه گفت : در سال 1402 با ترکیبی از بازیکنان جوان وارد لیگ برتر شدیم و تعداد اندکی با تجربه با آنها تلفیق شدند و به جنگ مدعیان قهرمانی آمدیم .
وی گفت : هدف و خواسته ما در لیگ 1402 طبق داشته هایمان است و هدفی فراتر و احساسی نداریم.
عراقی زاده افزود : علیرغم انتظار ما ولی کادر فنی و بازیکنانمان تا اینجا فوق العاده و بیش از تصور ما ظاهر شده اند و آنها با درایت محمد کشاورز و کاپیتانی رهبر تیم محمد رضا سنگ سفیدی و همراهی بازیکنان باتجربه و جوانمان فعل خواستن را صرف کرده اند.
قائم مقام گیتی پسند در خصوص دیدار هفته قبل با مس سونگون گفت : احترام خاصی برای رقیب سنتی خودمان قائلیم ولی باید اذعان کنم که این دیدار نابرابر بین یک نماد بخش خصوصی و یک غول صنعتی کاملا دولتی بود و بودجه دو تیم با هم قابل مقایسه نیست و این را می توان از جذب گرانترین بازیکن تاریخ لیگ ایران توسط آنها فهمید.
عراقی زاده در خصوص انتقادات مدیرعامل مس پیرامون نحوه میزبانی گفت : مدیرعامل محترم مس در پایان بازی به همه چیز انتقاد کردند از نیروی انتظامی ، سکوی تماشاگران ، داوران ، سازمان لیگ و همه را مقصر دانستند و در مقابل سئوال خبرنگار ، خودشان را مبرا از همه چیز . که البته ایشان تقصیر ندارند چون تازه به این سمت نائل شده اند ولی بهتر است ایشان به بایگانی باشگاه مس مراجعه نمایند و ببینند در سالهای قبل که ما به سالن پورشریفی تماشاگر بردیم آنها در یک حرکت تاکتیکی طبقه دوم پورشریفی را به تماشاگران ما دادند با اینکه در طبقه پایین جای خالی بود و وقتی ما سئوال کردیم گفتند این در اختیارات میزبان است که شما کجا بشینید.
در خصوص نیروی انتظامی هم نظر دادند فکر نکنم ایشان سخنگوی شورای تامین باشند چون نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی به اندازه ای بودند که تماشاگران خوب آذربایجان به سلامت وارد ورزشگاه شدند و به سلامت نیز خارج شدند.
عراقی زاده در پایان گفت : خدا را شاکریم که در کنار مسئولین برگزار کننده که هیات فوتبال استان و سازمان لیگ بودند توانستیم بازی بزرگ نیم فصل اول را به بهترین نحو برگزار نمائیم و از آنها تشکر می کنم.

منبع: تسنیم