محمد کشاورز پس از پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال مس‌سونگون در جمع خبرنگاران حاضر شده و اظهار داشت: بازی بسیار خوب و تماشاگرپسندی بود، ما در نیمه اول و دوم کاملا به بازی تسلط داشتیم و با وجود احترامی که به تیم مس سونگون می‌گذارم، اما مستحق پیروزی بودیم.

وی افزود: از همه هواداران‌مان که در این بازی آمدند و از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم و این پیروزی را به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره عملکرد تیمش در نیمه دوم این مسابقه متذکر شد: ما دستور عقب‌‌نشینی نداده بودیم، اما بخشی از این عقب نشستن تیم در نیمه دوم طبیعی است، اما خوشبختانه به موقع به بازی برگشتیم و توانستیم با یک نتیجه خوب بازی را ببریم.

وی در پاسخ به اینکه می‌توانند اختلاف 5 امتیازی با مس سونگون را تا پایان فصل حفظ کنند یا خیر، گفت: همان طور که همیشه گفته‌ام ما نگاه جدولی نداریم و به این 5 امتیاز توجهی نمی‌کنیم، بلکه تلاش داریم که هر هفته شرایط خوبی داشته باشیم و دل هواداران‌مان را شاد کنیم‌.

کشاورز در پاسخ به سوالات خبرنگاران پیرامون تقابل بهترین خط حمله و دفاع لیگ، خاطرنشان کرد: به نظرم تقابل بسیار جذابی بود، قبلا هم گفته بودم که این آمار و ارقام‌ها به جذاب شدن بازی‌ها کمک می‌کند و این تقابل بازی را جذاب‌تر کرد و خوشحالم که توانستیم این بازی جذاب را به سود خودمان تمام کنیم.

وی در پاسخ به اینکه روند شکست‌ناپذیری گیتی‌پسند تا پایان فصل حفظ خواهد شد یا خیر، گفت: با همه وجود تلاش خواهیم کرد که این روند را حفظ کنیم، از همه هواداران‌مان تشکر می‌کنم که از ما حمایت کردند، مردم اصفهان همواره به من لطف دارند و امروز حتی هواداران ذوب‌آهن و سپاهان برای حمایت از ما به سالن آمدند که از آن‌ها نیز تشکر می‌کنم.

محمدرضا سنگ‌سفیدی پس از پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال مس‌سونگون در جمع خبرنگاران، گفت: گیتی‌پسند و مس سونگون دو تیم قدرتمند هستند و رقابت این دو تیم، بهترین بازی آسیاست و همان طور که دیدید تا واپسین ثانیه‌ها هم هیچ چیز مشخص نبود، ما در طول هفته گذشته روی شیوه بازی پس سونگون کار کرده بودیم و جوانان ما ثابت کردند که می‌توانند در آینده برای کشور تاریخ‌ساز ظاهر شوند.

وی افزود: مس هم عالی ظاهر شد و به بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم، به ویژه بازیکنان بزرگ مس با عملکردی که داشتند، توانستند روند بازی را طوری برگردانند که کار برای ما سخت شد، اما خوشبختانه توانستیم بازی را به سود خودمان تمام کنیم و قهرمان نیم‌فصل شویم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند تاکید کرد: به قهرمان نیم‌فصل هیچ جامی نمی‌دهند، بازیکنان ما به اندازه‌ای بزرگ و حرفه‌ای هستند که تنها امشب را خوشحالی خواهند کرد و از فردا برای بازی بعدی آماده خواهند شد.

وی در پاسخ به این سوال که در نیم‌فصل دوم می‌توانند اختلاف امتیاز با مس سونگون را حفظ کنند یا خیر، گفت: در نیم‌فصل دوم تیم‌ها از هم شناخت کامل دارند و به همین دلیل قطعا نیم‌‌فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر خواهد شد و نتیجه هیچ بازی از قبل مشخص نیست، اما ما قول دادیم که بازی به بازی پیش برویم و از فردا روی بازی با تیم سیرجان تمرکز خواهیم کرد.

سنگ‌سفیدی ضمن قدردانی از حمایت هواداران گیتی‌پسند، خاطرنشان کرد: از مردم اصفهان تشکر می‌کنم، ما مدیون آنها هستیم و اگر حمایت‌شان نبود، نمی‌توانستیم پیروز شویم و خدا را شاکرم که توانستیم آنها را راضی کنیم و شاد به خانه بفرستیم.

وی در توضیح صحنه درگیری که با "فرهاد فخیم" در اواخر بازی داشت، گفت: اتفاق خاصی رخ نداد، در آن صحنه توپ بین من و فخیم افتاد و هر دوی ما به سمت توپ حرکت کردیم که دستم ناخواسته با صورت فخیم برخورد کرد، فخیم بازیکن بزرگی است و اگر برخوردی بوده از وی عذرخواهی می‌کنم، اما فوتسال همین است و باید محکم بازی کرد و جنگید تا بتوان نتیجه گرفت‌.

منبع تسنیم