به گزارش روابط عمومی باشگاه، در یکی از دیدارهای هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16:20 دقیقه امروز تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و پوشاک حافظ ساری در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند.
در این دیدار گیتی‌پسند برای حفاظت از صدرنشینی و حافظ ساری برای فرار از قعر جدول تلاش می‌کردند که سختی دیدار را برای نماینده اصفهان بیشتر کرده بود.
ترکیب تیم گیتی‌پسند در این مسابقه را مسعود محمدی،بهزاد رسولی، محمد سنگ‌سفیدی، مهدی مهدی‌خانی، بهمن جعفری، حسین خدامی، علیرضا رفیعی‌پور، علیرضا عسگری، بهداد شیخ‌احمدی، مهدی عبداللهی، محمدحسین درخشانی، مسعود یوسف، بهزاد رسولی، مهدی کریمی، امیرحسین داوودی و کیانوش شیرپور  تشکیل دادند.
نیمه اول با حمله زهردار گیتی‌پسند آغاز شد و در دقیقه 3 بهداد شیخ‌احمدی یک فرصت گلزنی را در مقابل دروازه حافظ ساری از دست داد.
مقاومت یاران حافظ ساری تا دقیقه 12 این نیمه ادامه داشت اما در این دقیقه بهداد شیخ‌احمدی دروازه این تیم را باز کرد و سفیدپوشان اصفهانی یک بر صفر از حریف پیش افتادند.
تا دقیقه 18 این نیمه نتیجه همچنان یک بر صفر به سود گیتی‌پسند دنبال می‌شد و محمدحسین درخشانی بر روی پاس محمد سنگ‌سفیدی توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.
در دقایق پایانی بازیکن حافظ ساری در موقعیت تک به تک با مسعود محمدی قرار گرفت که سنگربان گیتی‌پسند اجازه باز شدن دروازه را نداد‌.در پایان نیمه اول شاگردان محمد کشاورز 2 بر صفر پیروز به رختکن رفتند.
در 5 دقیقه ابتدایی نیمه دوم هر دو تیم موقعیت‌های خطرناکی داشتند که به گل تبدیل نشد و در این دقیقه سفیدپوشان اصفهانی با اخراج بهداد شیخ‌احمدی دقایقی را مجبور به بازی با 4 بازیکن شدند.
در لحظاتی که گیتی‌پسند یک یار کمتر در زمین داشت و تیم حافظ سراپا حمله شده بود، مهدی کریمی با یک فرار زیبا و جا گذاشتن بازیکن حریف توپ را از زیر پای دروازه‌بان حافظ به گل سوم تیمش تبدیل کرد.
پس از گل سوم گیتی‌پسند لحظاتی فشار حمله حافظ ساری بر روی دروازه این تیم زیاد شد اما مسعود محمدی با سیوهای متوالی حملات آن‌ها را دفع کرد.
علیرضا رفیعی‌پور در دقیقه 8 نیمه دوم گل چهارم را وارد دروازه ساروی‌ها کرد و دقیقه 15 نیز پنجمین گل سفیدپوشان اصفهانی توسط محمدرضا سنگ‌سفیدی به ثمر رسید.
در ادامه دیدار هم گلی وارد دروازه‌ها نشد و در نهایت این دیدار با نتیجه 5 بر صفر به سود گیتی‌پسند به پایان رسید.
گل‌های این دیدار را بهداد شیخ‌احمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، علیرضا رفیعی‌پور و محمدرضا سنگ‌سفیدی برای گیتی‌پسند به ثمر رساندند