محمد کشاورز در خصوص دیدار حساس تیمش مقابل مس‌سونگون در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: بازی با مس برای‌مان مثل بقیه بازی‌های است. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در این بازی ۳ امتیاز را بگیریم. امیدوارم بازی خوبی شود و هرکسی که آن را می‌بیند، لذت ببرد. امیدوارم شرایطی شرایطی فراهم شود تا تماشاگران هم از این دیدار از نزدیک دیدن کنند. در هفته‌های اخیر برخی از بازی‌ها با تماشاگر برگزار شد و امیدوارم در ادامه تمامی دیدارها با حضور تماشاچیان برگزار شود.

وی ادامه داد: این بازی جذابیت‌های خاص خودش را دارد چرا که دو تیم بزرگ فوتسال روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند. بین این دو تیم جابجایی‌های زیادی وجود داشته که به نظر در بخش حرفه‌ای، این موضوع طبیعی است. تعداد زیادی از بازیکنان در گیتی‌پسند بودند و حالا در مس هستند و برعکس. این اتفاق در فوتسال حرفه‌ای یک موضوع عادی است.

سرمربی گیتی‌پسند در خصوص وضعیت تیمش گفت: به طور کلی وضعیت تیم خیلی خوب است و همه بازیکنان با انگیزه تمرین و تلاش می‌کنند. خدارا شکر مصدوم و محروم نداریم و هم تلاش می‌کنند تا در دیدار روز جمعه عملکرد خوبی داشته باشند.

کشاورز عنوان کرد: یکی از ارکانی که بازی را زیباتر می‌کند، داوری است. ما در فوتسال ایران داور خوب کم نداریم و از کمیته داوران خواهش می‌کنیم که شجاع‌ترین داور را برای این بازی انتخاب کنند تا کنترل خوبی روی این دیدار داشته باشد.

وی در مورد خرید فرهاد فخیم کاپیتان سابق مس سونگون توسط گیتی‌پسند تصریح کرد: از جذب فرهاد خیلی خوشحالیم. او می‌تواند در کنار دیگر بازیکنان به روند کاری تیم ما کمک کند. بعد قطع همکاری او با مس، مذاکره را شروع کردیم. دیدگاه‌های ما نزدیک هم بود و در آخر توانستیم به توافق برسیم. امیدوارم او بتواند به تیم ما کمک کند. تنها چیزی که می‌توانم در مورد فخیم بگویم این است که او با انگیزه بسیار کار می‌کند و این در رفتار و تمرین کردنش مشهود است.

دیدار ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران روز جمعه سیزدهم آبان‌ماه در اصفهان بین تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون ورزقان برگزار می‌شود. تیم مس با ۳۰ امتیاز صدرنشین لیگ است و گیتی‌پسند نیز با ۲۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد.