سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: باشگاه گیتی‌پسند با جام باشگاه‌های آسیا غریبه نیست و سابقه بازی‌های بین‌المللی را در کارنامه خود دارد، اکنون عزم خود را برای مسابقات سخت و درخشان در آسیا جزم می‌کنیم.

محمدکشاورز، امروز (جمعه، ۲۰ اسفندماه) پس از پیروزی مقابل چیپس کامل مشهد و قهرمانی تیمش که به راهیابی به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا منجر شد، اظهار کرد: خیلی خوشحالم از این اتفاق مهم که در لیگ ما و این اتفاق کم سابقه بوده که تیمی زودتر از اتمام لیگ بتواند به قهرمانی برسد و این نتیجه کار گروهی بازیکنان، کادر فنی و باشگاه بود که همه در کنار هم بودیم تا این قهرمانی به دست آمد، از صمیم قلبم این قهرمانی مهم را به مردم خوب اصفهان تقدیم می‌کنم.

وی در خصوص برنامه‌ریزی برای حضور در باشگاه‌های آسیا، گفت: در جلسه‌ای که با هیئت مدیره داشتیم این موضوع تا حدی گفته شد، باشگاه گیتی پسند با جام باشگاه‌های آسیا غریبه نیست و سابقه بازی‌های بین‌المللی را دارد و همتی که در هیئت مدیره دیدم، انشالله عزم خود را برای مسابقات سخت و درخشان در آسیا جزم می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص سطح این فصل لیگ برتر اظهار کرد: لیگ امسال، لیگ بسیار سختی بود و تا هفته بیست دوم لیگ پنج تیم شانس قهرمانی داشتند. لیگ سختی داشتیم و خیلی خوشحالیم که در چنین لیگ سخت و پویایی توانستیم به قهرمانی برسیم.

کشاورز اضافه کرد: عقیده دارم سال‌های گذشته مربیانی که کار کردند تمام تلاش خود را برای مجموعه گیتی پسند انجام دادند و هر ساله حمایت باشگاه پشت سر آنها بود.