به گزارش پایگاه خبری باشگاه و به نقل از ایرنا، رضا لک شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این دیدار، تیم های اول و سوم جدول با هم بازی کردند که توقع یک بازی با کیفیت از هر دو تیم می رفت.
وی با بیان اینکه هر دو تیم آنالیز خوبی از هم داشتند، اضافه کرد: بعد از اردوی تیم ملی فوتسال، برخی از بازیکنان ملی پوش تیم گیتی پسند، مصدوم و برخی خسته برگشتند و به همین دلیل هم نتوانستیم تمرین پرفشاری را انجام دهیم.
لک گفت: با این حال، برنامه مد نظر خود را در این دیدار انجام دادیم هرچند در نیمه اول این برنامه، کمتر پیاده شد اما بازیکنان ما در نیمه دوم با تذکرات داده شده، بهتر عمل کردند.
سرمربی گیتی پسند تصریح کرد: تیم فرش آرا خوب دفاع می کند و زدن پنج گل به تیمی که خوب دفاع می کند نشانه این است که ما کارمان را درست انجام دادیم.
وی گفت: تیم ما در بخش دفاع هم بد نبود، هرچند اشتباهاتی داشتیم که باید روی آن کار کنیم تا مرتفع شود.
به گزارش ایرنا، تیم فوتسال گیتی پسند در هفته بیستم از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور، عصر امروز با نتیجه 5 بر 2 تیم فرش آرا مشهد را در ورزشگاه پیروزی اصفهان شکست داد.
با این نتیجه، تیم گیتی پستد با 52 امتیاز از 20 بازی همچنان در صدر جدول لیگ برتر فوتسال کشور پیشتاز است و فرش آرا مشهد با 35 امتیاز در جایگاه سوم این رقابت ها قرار دارد.