به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، علی‌رضا افضل در پایان بازی تیمش در مقابل آتلیه طهران قم  اظهار داشت: تیم ما نیاز به این داشت که خطای بی‌مورد ندهند و بازیکنان کارتی دریافت نکنند که خوشبختانه این امر محقق شد.

وی با اشاره به اجرای مراسم تجلیل از شهید محسن حججی پیش از مسابقه تصریح کرد: خیلی خوشحال هستم که شاهد چنین برنامه‌ای هستیم زیرا این شهدا که جان خود را دستشان گذاشتند و به نبرد رفتند به خاطر همه ما مردم رفتند و این امر که توسط باشگاه انجام شد بسیار تحسین‌برانگیز است.

سرمربی تیم گیتی‌پسند در مورد نحوه بازی تیم‌اش عنوان داشت: بازیکنان ما بازی را خوب شروع کردند ولی به‌ محض این‌که گل اول را خوردیم خیلی خوب به بازی برگشتند و با حفظ توپ و کار دفاعی خوب توانستیم بازی را در دست بگیریم.

افضل ادامه داد: بازیکنانم باید این روند را ادامه دهند که برای بازی‌های بعد که سخت‌تر خواهند شد به مشکل برنخوریم و بتوانیم رقیبانمان را با پیروزی از جلوی راه برداریم و به صدر جدول نزدیک بشویم.

وی با اشاره به عملکرد تیم آتلیه طهران قم خاطرنشان کرد: تیم آتلیه خیلی خوب کارکرد و تیمی هستند که روی حرکات انفرادی خیلی تأکیددارند و نفرات مقابل را خوب برمی‌داشتند و با موقعیت‌های یک در مقابل یک برای بچه‌های ما خطرساز می‌شدند که خوشبختانه تیم ما از پس این حرکات برآمد و سه امتیاز بازی را کسب کردند.