به گزارش پایگاه خبری باشگاه، سالن پیروزی اصفهان از ساعت ۱۸ امروز میزبان دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و آتلیه طهران قم در هفته نهم لیگ برتر فوتسال بود که این دیدار در نهایت با برتری ۶ بر یک گیتی‌پسند به پایان رسید.

پیش از آغاز این دیدار و با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان نایب رئیس اول فدراسیون و رئیس کمیته فوتسال، محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسعود هراتیان رئیس هیأت فوتبال استان اصفهان، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، وحید رجبی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان ، محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند و علی پیمان صفت مدیرعامل باشگاه مقاومت اصفهان از خانواده شهید مدافع حرم شهید محسن حججی تقدیر شد.

نیمه نخست این مسابقه با برتری ۳ بر یک گیتی‌پسند به پایان رسید. گل‌های این نیمه را سعید احمدعباسی، اصغر حسن‌زاده و مهرداد جابری به ثمر رساندند و تک گل آتلیه طهران قم را هم محمدطاها نعمتیان وارد دروازه گیتی‌پسند کرد. شاگردان علیرضا افضل برتری خود را در نیمه دوم این مسابقه نیز تداوم بخشیدند و با گلزنی محمد زارعی (۲ گل) و ابوالقاسم عروجی به برتری ۶ بر یک رسیدند.

ترکیب دو تیم در این مسابقه به شرح زیر بود:

گیتی‌پسند اصفهان: سپهر محمدی، ویتور هوگو، محمد کشاورز، علی‌اصغر حسن‌زاده، فرشاد شارقی، سعید احمد عباسی، احمد اسماعیل‌پور، مهرداد جابری، حسین حسینی، محمد زارعی، ابوالقاسم عروجی و سعید افشار

آتلیه طهران قم: محمد دهقان، مسعود ایازی، مهدی فتحی، سعید قلندری، میثم ایلانلو، محسن شنوفی، ناصر اطمینان، علی ابراهیم‌بیگی، سید علی حسینی، روح‌الله ایثاری، هاشم فرج زاده، محسن بخشی، محمد قدیمی و طاها نعمتیان

هفته نهم لیگ برتر با برتری دیگر مدعیان نیز همراه شد. در جالب‌ترین نتیجه، تأسیسات دریایی تهران شهرداری ساوه را ۱۲ بر یک در هم کوبید و تیم صدرنشین مس سونگون هم در خانه حفاری اهواز به پیروزی ۲ بر یک رسید.

نتایج کامل مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتسال به این شرح است:

هیأت فوتبال قم یک - فرش آرای مشهد ۲

حفاری اهواز یک - مس سونگون ۲

شهروند ۳ - مقاومت قرچک ۳

گیتی‌پسند اصفهان ۶ - آتلیه طهران قم یک

مقاومت البرز ۷ - پارسیان قدس یک

ارژن شیراز ۴ - آذرخش بندرعباس صفر

تأسیسات دریایی ۱۲ - شهرداری ساوه یک