به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، محمد حسین عراقی زاده قائم مقام گیتی پسند در مصاحبه ای در خصوص لیگ فوتسال موارد ذیل را مطرح کرد:
امسال با گیتی پسندی متفاوت روبرو هستیم نظرتون چیه؟
گیتی پسند از سال 89 که وارد لیگ فوتسال شد همه ساله تیم را با هدف قهرمانی به میادین می فرستاد و از همان سال به غیر از دو قهرمانی همه ساله نیز در کورس قهرمانی بوده و با اختلاف اندکی در هفته های پایانی قهرمانی را از دست داد ولی امسال تمرینات را به موقع شروع کردیم و با انتخاب سرمربی بازیکنان را نیز با نظر وی در پازل تیم چیدیم.

شما نیم فصل اول را بخوبی پشت سر گذاشتید ولی در یکی دو بازی ورق برگشت؟
بله ما با توجه به تفکرات کادر فنی و درایت بازیکنانمان توانستیم 10 برد متوالی کسب نمائیم که در تاریخ لیگ ایران بی سابقه بود و نهایتا نیم فصل را با 11 برد 2 تساوی به پایان رساندیم که از لحاظ استانداردهای آماری کارشناسان، ما نیم فصل خوبی را سپری نمودیم.

نظرتون درمورد حواشی دیدار با حفاری چیست؟
این بازی هم مثل سایر دیدارها به پیش رفت تا اینکه در دقایق پایانی با اشتباه یک بازیکن و سپس درگیری های دیگر از سمت دو تیم به حاشیه کشیده شد.

و در مورد رای کمیته انضباطی؟
متاسفانه سلیمانی سرپرست دبیر سازمان لیگ همه اتفاقات را منعکس نکرد و در ارائه گزارش حس ناسیونالیستی نسبت به تیم حریف شاید باعث شد اتفاقاتی که فیلم آن نیز موجود بود را در گزارش خود ننویسد و این گزارش باعث رای جنجالی شد و آقای حسن زاده نیز با قید 10 فوریت(باخنده) رای صادر نمود که اینقدر با عجله بود که رای بدون هرگونه امضاء از طرف اعضاء صادر شد که البته آقای حسن زاده علیرغم اینکه می گویند برای من شهرها تفاوت ندارد ولی اینطور نیست و لطفشان همیشه بیشتر شامل حال اصفهانی ها می شود.

و نظرتان در مورد نتیجه اعتراض و تصمیم استیناف چیست؟
از سوابقی که از آقای صالحی و حاج مهدی دادرس و بقیه اعضاء استیناف سراغ داریم همیشه مستقل تصمیم گرفته اند و عدالت را رعایت نموده اند و امیدوارم این بار نیز با استقلال کامل نظر بدهند چون بعضاً فشارهای بیرون از استیناف باعث می شود که آقایان علیرغم صحه گذاشتن بر رای اشتباه کمیته انضباطی نتوانند رای عادلانه ای بدهند و شاید ما چوب همشهری بودن با آقای تاج را می خوریم ولی می دانیم که آقای تاج نیز هیچگاه برعکس یکسری از آقایان که فقط اول استانشان را در نظر دارند نیستند.

در نامه باشگاهها برعلیه آقای سلیمانی دبیر سازمان لیگ شما نیز دخیل بودید؟
خیر ما اصلا چنین نامه ای ندیدیم و امضاء نیز نکرده ایم و اطلاع از نگارنده های آن نیز نداریم.

و ادامه لیگ را چگونه ارزیابی می کنید؟
از هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه جناب جنتی بخاطر حمایتهایشان تشکر میکنم و اعتقاد دارم نیم فصل دوم همیشه سخت تر از نیم فصل اول بوده و کادر و بازیکنان ما نیز با درایت و هوش خود دیدارها را ادامه می دهند تا انشاا... به هدف نهایی خود برسیم.

بعد از دیدار حفاری حمله ها به گیتی پسند شروع شد نظرتان چیست؟
بله متاسفانه بعضی دوستان کم لطفی کردند و با توجه به اینکه خودشان همیشه تیمهایشان آبستن حوادث لیگ است ولی شروع به هجمه وارد کردن نمودند و بعضی بازیکنان نیز در نقش سخنگوی باشگاهشان شدند غافل از اینکه تیمشان بزرگتر دارد ولی شاید با مطرح کردن اسم گیتی پسند در مصاحبه ها میخواستند خودشان را بزرگ کنند.

منبع: اصفهان اسپورت