به گزارش پایگاه خبری باشگاه، رضا لک پس از پیروزی تیمش مقابل مس سونگون ورزقان در هفته دهم لیگ برتر فوتسال، در گفتگویی اظهار داشت: آن چیزی که از این بازی در تصورمان بود و آنالیزی که انجام داده و طبق آن تمرین کرده بودیم کمتر در مسابقه اتفاق افتاد. می دانستیم باتوجه به شناختی که حریف از ما دارد باید تغییرات تاکتیکی ایجاد کنیم، بنابراین از سیستم سه- یک به چهار- صفر تبدیل شدیم و در فضاهایی که این کار را انجام دادیم در هر دو نیمه به دروازه حریف نزدیک شدیم.
لک افزود: فکر می کنم بازیکنان از شروع بازی دچار افت بدنی شدند که به همین دلیل سعی کردم دقایق بازی آنها را کمتر کنم. با اینکه بازی را بردیم ولی بازیکنانمان باید بدانند این بازی یک تیم قهرمان نبود و احساسم این است که اگر در بخش حمله آن کارهایی که تمرین کرده بودیم را انجام می دادیم می توانستیم با نتیجه بهتری پیروز شویم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: مس سونگون تیم بزرگی است، فاصله امتیازی که در جدول با این تیم داشتیم کار را سخت کرده بود که خدا را شکر توانستیم در یک بازی شش امتیازی پیروز شویم.
لک با اشاره با بازی های باقیمانده بیان داشت: در روزی که خوب نبودیم با حمایت هواداران برد شیرینی داشتیم اما بازیکنان باید قبول کنند که اشکالاتی داشتیم و باید آن ها را برطرف کنیم چرا که در هفته های آینده سه بازی سخت خواهیم داشت.
وی ادامه داد: اینکه ما می توانیم در روزی که بد هستیم برنده از زمین خارج شویم از نشانه های یک تیم بزرگ است ولی باید بپذیریم که برای قهرمان شدن یک سری فاکتور وجود دارد و بازیکنان باید حرف گوش کن تر باشند تا در بازی های بعدی راحت تر کار کنیم.