به گزارش پایگاه خبری باشگاه، سالن پیروزی اصفهان از ساعت 17 و 30 دقیقه امشب میزبان حساس‌ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتسال بین 2 تیم گیتی‌پسند و مس سونگون ورزقان بود.
این دیدار که تقابل تیم صدرنشین و تیم دوم جدول رده‌بندی هم محسوب می‌شد از آن جهت برای نماینده اصفهان اهمیت مضاعف داشت که گیتی‌پسند با پیروزی در این مسابقه می‌توانست قهرمانی خود در نیم‌فصل نخست لیگ برتر را تا حدود زیادی مسجل کند.
این مسابقه با برتری نسبی گیتی‌پسند آغاز شد و این تیم نیمه نخست را با گلزنی مهدی جاوید و اصغر حسن‌زاده با نتیجه 2 به صفر به سود خود به پایان رساند.
در نیمه دوم اما کمی از برتری مطلق گیتی‌پسند کاسته شد و شاگردان علی افضل در تیم مس سونگون موقعیت‌های بیشتری خلق کردند که سرانجام هم توسط تاینان به گل رسیدند.
در ادامه، حملات مس برای زدن گل تساوی ادامه پیدا کرد که باعث شد دقایق پایانی این دیدار کاملاً پرهیجان دنبال شود. حملات بی‌مهابای مس سونگون با درخشش سپهر محمدی ناکام ماند و این گیتی‌پسند بود که برخلاف جریان مسابقه توسط افشین کاظمی به گل سوم رسید.
این دیدار در نهایت با پیروزی 3 بر یک گیتی‌پسند به پایان رسید تا این تیم با کسب دهمین برد متوالی خود و با کسب 30 امتیاز در یک قدمی قهرمانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال قرار بگیرد.
دبیری تبریز با 21 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و تأسیسات دریایی نیز با امتیاز مشابه سوم است.
نتایج دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتسال به این شرح است:
* گیتی‌پسند اصفهان 3 - مس سونگون ورزقان یک
* طرح و توسعه الوند 2 - یاسین پیشرو قم 3
* ملی حفاری ایران یک - تأسیسات دریایی تهران 2
* دبیری تبریز 7 - شهرداری ساوه 2
* لبنیات ارژن شیراز 3 - فرش آرا مشهد صفر
* مقاومت البرز 3 - آذرخش بندرعباس صفر
* شهروند ساری 8 - دانشگاه آزاد تهران 6