ملی‌پوشان تیم فوتسال گیتی‌پسند در مراسمی مدال برنز جام جهانی فوتسال را به خانواده شهدای مدافع حرم تقدیم کردند.

به گزارش پایگاه خبری باشگاه ،  مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیم فوتسال گیتی‌پسند پیش از ظهر امروز در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که برای تجلیل از افتخارآفرینی این بازیکنان و کسب مقام سوم جام جهانی 2016 کلمبیا تدارک دیده شده بود، علاوه بر سپهر محمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، مهدی جاوید، احمد اسماعیل‌پور، افشین کاظمی و سعید افشار، پنج تن از ملی‌پوشان گیتی‌پسند در جام جهانی جمعی از مدیران و مسئولان استان و گروه صنایع گیتی پسند نیز حضور داشتند.

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، اصغر آذربایجانی رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان، حسین زیبایی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان، علیرضا امین زاده معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان، حمید محمدی معاون فنی و اجرایی سازمان ورزش شهرداری، محمدحسین عراقی‌زاده قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند، علیرضا جهانشاهی دبیر هیئت فوتبال استان، رضا لک سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند و کادرفنی این تیم هم حضور داشتند.

همچنین علی سید طراح مشاور ونماینده ویژه مدیرعامل، جواد تاجمیر ریاحی معاون اداری و منابع انسانی و محمد گیوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنایع گیتی پسند نیز حضور داشتند.

در این مراسم پس از نواخته شدن مارش نظامی، ملی‌پوشان گیتی‌پسند بر سر مزار شهدا حاضر شدند و با اهدای شاخه‌های گل به مقام این شهیدان ادای احترام کردند.

سپس از خانواده سردار شهید رضایی شهید مدافع حرم تجلیل شد و بازیکنان مدال‌ها و جام خود را به خانواده این شهید تقدیم کردند.

پس از برگزاری این مراسم معنوی، بازیکنان ملی پوش تیم گیتی پسند در گفت و گوهای جداگانه ای ، کسب این عنوان ارزشمند را پیشکشی به خانواده بزرگ گروه صنایع گیتی پسند نیز دانستند که متن این گفت و گو ها به زودی منتشر می شود.