به گزارش پایگاه خبری باشگاه، رضا لک در گفتگویی در مورد شرایط تیمش قبل از بازی با مقاومت البرز در هفته نخست لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: خوشبختانه شرایط بدی نداریم. حدوداً 40 روز است که تمریناتمان را شروع کرده‌ایم و از شروع تمرینات، تیم را کم کم تکمیل کردیم اما بازیکن برزیلی کمی دیرتر به ما ملحق شد. در کل شرایط بسیار خوبی داریم که امیدوارم بازی فردا را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

برای بازی فردا روی بازیکن برزیلی‌مان حساب نکرده‌ایم
وی شرایط آمادگی بازیکن برزیلی تیمش را کمی ضعیف‌تر از بقیه بازیکنان دانست و گفت: این بازیکن به خاطر اینکه کمی دیر به ما اضافه شده، نسبت به بقیه از آمادگی کمتری برخوردار است ولی چون یک بازیکن حرفه ای است توانسته شرایط بدنی خودش را خوب نگه دارد. البته متأسفانه هنوز ITC این بازیکن نیامده است و امکان دارد تا عصر برسد و ما هم برای بازی فردا زیاد روی این بازیکن حساب نکرده‌ایم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند بازی با مقاومت البرز را سخت دانست و بیان کرد: مقاومت بسیار جوان و خوب است و کادر فنی خوبی هم دارد و تمریناتشان را نیز خیلی زود و به موقع شروع کردند. سال گذشته هم در اولین بازی با همین تیم بازی کردیم.
وی ادامه داد: باشگاه مقاومت امسال توانسته سربازان خوبی را به این تیم اضافه کند. به هر حال بازی فردا سخت است، به خصوص اینکه همیشه بازی اول شرایط ویژه‌ای دارد ولی ما هم بازیکنان با تجربه‌ای در تیم داریم که می‌توانند کمک کنند تا این بازی را با نتیجه خوب پشت سر بگذاریم.

شرایط برای موفقیت گیتی‌پسند فراهم است
لک در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه تمام سرمایه‌گذاری باشگاه گیتی‌پسند امسال روی تیم فوتسال خواهد بود و این اموضوع توقعات را از این تیم بالا برده است، آیا می‌توانید این فصل را با نتایج خوب پشت سر بگذارید افزود: ما هم با توجه به این انتظارات و امکانات موجود سعی کردیم تیمی ببندیم که در شخصیت باشگاه گیتی‌پسند باشد. من فکر می‌کنم تیم خوبی بسته شده است و در فضاهایی که نیاز بود، بازیکن جذب شده است.
وی افزود: بازیکنانی که به تیم اضافه شده‌اند بسیار حرفه‌ای و تعدادی از آنها نیز ملی‌پوش هستند. آن چیزی که نیاز تیم بوده مثل تمرینات و اردو و بازی‌های دوستانه انجام شده است. اما الان وارد مسابقات شده‌ایم که با توجه به توانایی‌هایی که در بازیکنان ما وجود دارد امیدوارم نتیجه لازم را به دست آوریم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند بیان داشت: باشگاه، بازیکنان و کادر فنی هم قسم شده‌ایم که امسال بهترین نتایج را بگیریم اما تیم‌های خوبی هم در لیگ هستند که بازیکنان خارجی نیز به خدمت گرفته‌اند و شرایط مدعی بودن را دارند. ولی امیدوارم فردا بتوانیم لیگ را خوب شروع کنیم.