به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، محمدحسن عراقی‌زاده در گفتگویی در مورد فروش سهمیه تیم فوتبال گیتی‌پسند، اولویت فروش این سهمیه را باشگاه‌های اصفهانی دانست و اظهار داشت: با توجه به این که تیم فصل گذشته به لیگ دسته 2 سقوط کرد، هیئت مدیره تصمیم گرفت سهمیه تیم فوتبال فروخته شود. بیشتر به دنبال این هستیم که این تیم در اصفهان حفظ شود و حتی مذاکراتی هم با افرادی داشته‌ایم. اگر نشد، مجبور هستیم این سهمیه را به خارج از اصفهان بفروشیم.

یکی، دو سال از فوتبال فاصله می‌گیریم
وی افزود: تصمیم داریم با توجه به بودجه باشگاه، یک یا 2 سال از رشته فوتبال فاصله می‌گیریم و بعد از آن دوباره فوتبال را به رشته‌های باشگاه گیتی‌پسند برمی‌گردانیم، ولی امسال در رشته فوتسال سرمایه گذاری خواهیم کرد. حتی پیشنهادهایی هم در مورد رشته های ورزشی جانبازان و معلولین به ما شده است که این موضوع در حال بررسی است.
عراقی‌زاده در مورد وضعیت بازیکنان فوتبال گیتی‌پسند بیان کرد: قرارداد تعدادی از بازیکنان تمام شده است و تعدادی هم از باشگاه رضایتنامه دریافت کرده‌اند، اما چند بازیکن محدود هستند که هنوز با ما قرارداد دارند و آنها هم می توانند برای دریافت رضایتنامه به ما مراجعه کنند و در غیر این صورت باید صبر کنند تا زمانی که ما سهمیه را فروختیم با خریدار جدید مذاکره کنند.

در سقوط گیتی‌پسند همه مقصر بودند
وی در مورد اظهارات برخی از بازیکنان که علت سقوط تیم فوتبال این باشگاه به لیگ دسته 2 را، عملکرد واهیک طروسیان سرمربی این تیم می‌دانند گفت: وقتی یک تیم نتیجه نمی گیرد نظرات مختلفی مطرح می شود ولی نمی‌توان در سقوط تیم فقط سرمربی را مقصر دانست. باشگاه مجموعه ای است که از مسئولان باشگاه، بازیکنان و مربی تشکیل شده و این بی انصافی است که بگوییم صرفاً سرمربی عامل سقوط این تیم بوده است.

تمرین و بازی در آرارات هیچ ارتباطی با حضور طروسیان نداشت
قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند در مورد اینکه برخی ادامه سرمربیگری واهیک طروسیان در گیتی‌پسند را به در اختیار داشتن زمین آرارات نسبت می‌دادند تصریح کرد: ما در مورد زمین آرارات یک قرارداد با شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان داشتیم و تمرین و بازی در این زمین هیچ ارتباطی با آقای واهیک طروسیان نداشت. ایشان همان سرمربی است که زمانی، کمک مربی ساموئل بود و این تیم را از لیگ دسته دوم به دسته اول آورد. درست است که تیم مشکلات فنی و مالی بسیاری داشته است ولی عوامل مختلفی باعث سقوط تیم شد که همه در آن مقصر بودند.
وی در مورد اعتراض بازیکنان به بی‌عدالتی در باشگاه و دست‌های پشت پرده بیان داشت: تا آنجایی که من می‌دانم وقتی تیمی برنده می‌شود پرداخت پاداش، یک سیستم آنالیز دارد که در تمام تیم‌ها به همین صورت است و وقتی می خواهند پاداش بدهند، به نفرات اصلی و کسانی که در لیست هستند یک مبلغ و به کسانی که خارج از لیست هستند درصد کمتری پاداش می دهند. این موضوع در همه جا یک عرف است.

بازیکنی که گفته نصف قراردادم را گرفته‌ام، کم‌لطفی کرده است
عراقی‌زاده در مورد پرداخت مطالبات بازیکنان گفت: اگر بازیکنی گفته است من نیمی از قراردادم را گرفته‌ام، کم‌لطفی کرده است. بازیکنان مقداری از قراردادشان را طلبکار هستند که ما متعهد هستیم تا ریال آخر را به آنها پرداخت کنیم.
چه تیم به فروش برسد و چه به فروش نرسد ما تمام تعهداتمان را اجرا خواهیم کرد.
وی در مورد وضعیت تیم فوتسال گیتی‌پسند اظهار داشت: تمرینات تیم از اول تیرماه آغاز شد و الان وارد هفته چهارم تمرینات می‌شویم و طبق برنامه تمرینات به خوبی در حال انجام است.
وی ادامه داد: رضا لک از اول تیر ماه و یک روز قبل از شروع تمرینات به اصفهان آمد و سه روز قبل از آن، ما از تعدادی از جوان‌ها و فوتسالیست‌های اصفهانی نیز تست گرفتیم تا از استعدادهای جدید استفاده کنیم.