به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، محمدحسین عراقی زاده در گفتگویی با خبرورزشی آخرین وضعیت این مجموعه را تشریح کرد:
*شما همچنان قائم مقام باشگاه هستید؟
بله.بعد از مدیرعاملی آقای جنتی حکم من برای قائم مقامی هم زدند که من از بچه های روابط عمومی خواستم رسانه ای نشود.

*امسال گویا زودتر از سالهای قبل شروع کرده اید؟
یکی از مشکلات و معضلاتی که ما در سالهای اخیر داشتیم استارت دیرهنگام بود که باعث می شد تمرینات بدنسازی را از دست بدهیم و در نیم فصل اول امتیازات زیادی را به همین خاطر از دست دادیم. فصل گذشته با آقای خوراکچی هم همین مشکل را داشتیم و در ۲۰ روز مانده به شروع رقابتها استارت زدیم که روی عملکرد تیم تاثیرگذار بود.

*در این چند روز هم که فعال بودید؟
بله. ابتدا با آقای لک به توافق رسیدیم و سپس قرارداد سپهر محمدی را تمدید کردیم. ظرف این چند روز یک یک بازیکنان را صدا می کنیم و برای تمدید قرارداد آنها مذاکره خواهیم کرد.

*کاظمی و کشاورز جزو گزینه های شما هستند؟
بله.این دوبازیکن جزو گزینه های ما هستند اما هنوز صحبتی نشده و چیزی قطعی نیست.بعد از صحبت با بازیکنان فصل قبل به فکر جذب بازیکن خواهیم بود.

*تمرینات از کی شروع می شود؟
سعی داریم از ۲۵ خرداد ماه استارت تمرینات را بزنیم.

*اردوی تدارکاتی هم در برنامه های تیم هست؟
-آقای لک برنامه آماده سازی را به باشگاه داده اما چون اردوهای تیم ملی هم هست و ما هم چند بازیکن ملی پوش داریم برنامه ریزی سخت است با این حال منتظریم برنامه های تیم ملی روشن شود تا ما هم تصمیم گیری کنیم.

*و در مورد رفتن آقای طاهری از مدیرعامل باشگاه بگویید؟
آقای طاهری یکسالی بود که به شدت خسته بودند و حتی دوبار استعفا داده بود ولی در آخرین جلسه رسما استعفای خود را به هیات مدیره داد و در جلسه بعدی با آن موافقت شد. او زحمات زیادی برای فوتسال ایران و اصفهان کشید و به نوعی موسس باشگاه گیتی پسند هم هست.هیات مدیره برای تجلیل از ایشان برنامه هایی دارد که به زودی انجام می دهد.