به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، محمدحسین عراقی زاده قائم مقام گیتی پسند پیرامون لیگ برتر فوتسال و عدم قهرمانی این تیم گفتگوی مفصلی نمود. وی گفت در سال 94 ما به دلیل محدودیت های اقتصادی و منابع مالی و همچنین دارا بودن سه تیم فوتسال (لیگ برتر) ، فوتبال (لیگ دسته اول) و تکواندو (لیگ برتر) مجبور به کاهش 40% در بودجه تیم فوتسال نسبت به سال 93 بودیم به همین منظور سه بازیکن ملی پوش و تراز اول خود را رضایتنامه صادر کردیم(کشاورز، طاهری، کاظمی) و در عوض بازیکنان جدید و با ارقام و اعداد بعضا 70 % کمتر جذب کردیم.
عراقی زاده گفت: در عوض حریفان ما با بودجه ای حدود 3 میلیارد وقتی تیم می بندندو قهرمان نمی شوند ما نباید با 50 % این بودجه انتظار قهرمانی داشته باشیم و یا تیم قهرمان با بودجه ای به مراتب بیشتر از ما باید هم قهرمان شود.
قائم مقام گیتی پسند در ادامه گفت: با اینحال ما با این بضاعت همچنان بعنوان تیم مدعی تا روز آخر در کورس قهرمانی بودیم و این نشان از شخصیت باشگاه گیتی پسند و همچنین درایت کادر فنی و بازیکنان تاثیر گذارمان دارد.
عراقی زاده همچنین گفت: من از همین جا سلام ویژه ای به آقای عارف سیاحی داور دیدار خودمان و منصوری قرچک می فرستم که گل صحیح ما را مردود اعلام کرد و با همین اشتباه سرنوشت قهرمانی لیگ را رقم زد امیدوارم با وجدانی راحت شبها بخوابد و همچنین تبریک ویژه ای به دکتر حسن زاده رئیس کمیته انضباطی دارم که امسال به هدف خود که همانا قلع و قمع کردن تیم های اصفهانی بود رسیدند.
قائم مقام گیتی پسند در پایان ضمن تشکر از حمایتهای اعضاء محترم هیات مدیره ، مدیرعامل باشگاه ، کادر اداری باشگاه و همچنین هواداران خوب اصفهانی و کارکنان زحمتکش گروه صنایع گیتی پسند در این حصل اعلام نمود ما جهت تعیین تکلیف تیم داری گیتی پسند در فصل آینده در فوتسال تابع نظرات هیات مدیره هستیم و انشااله با توجه به اینکه لیگ سال آینده قرار است زودتر انجام پذیرد ما بتوانیم هرچه سریعتر تکلیفمان مشخص گردد.
وی در پایان از اصحاب رسانه بالاخص فوتسال نویسان اصفهان و دو پایگاه خبری فوتسال و خانه فوتسال نیز تقدیر و تشکر نمود.