به گزارش پایگاه خبری باشگاه، دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و حفاری اهواز در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال از ساعت 16 عصر امروز در سالن پیروزی اصفهان آغاز شد.

تیم گیتی‌پسند که هم‌ امتیاز با تاسیسات دریایی و مس سونگن از بخت‌های قهرمانی لیگ امسال به شمار می‌رفت باید این بازی را می‌برد و به انتظار نتایج دو رقیب دیگر خود می‌ماند تا نتایج این 3 بازی حساس تکلیف قهرمان لیگ را مشخص کند.

شاگردان رضا لک که می‌دانستند فرصت اشتباه ندارند و به برد در این دیدار محکوم بودند بازی را تهاجمی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی چندین موقعی روی دروازه حفاری خلق کردند که ثمری نداشت تا اینکه در دقیقه 12 سعید تقی‌زاده بالاخره موفق شد گل نخست گیتی‌پسند را به ثمر برساند تا لک نفسی آسوده بکشد.

در ادامه باز هم حملات دو تیم ادامه یافت اما تیرک دروازه و گلرها مانع از گلزنی بازیکنان شدند و دو تیم با همان برتری یک بر صفر گیتی‌پسند راهی رختکن شدند. در این نیمه احمد اسماعیل‌پور چند دقیقه‌ای به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد.

نیمه دوم باز هم حملات شاگردان لک ادامه یافت تا اینکه مجتبی مریدی‌زاده گل‌های دوم و سوم این تیم را هم در دقایق 24 و 26 به ثمر رساند اما در همین لحظات مس سونگون هم با همین نتیجه از حریفش پیش افتاد و این نتایج مس را قهرمان می‌کرد.

در بین تلاش‌های گیتی‌پسند برای پیروزی حفاری هم چندان بیکار نماند و هر از گاهی روی دروازه سپهر محمدی تدارک حمله داشت که حملات بالاخره نتیجه داد و این تیم موفق شد توسط شهاب طالبی و بهزاد عظیمی دو گل متوالی به ثمر رساند تا دست گیتی‌پسند از جام فاصله بیشتری بگیرد.

اما این پایان کار نبود حفاری به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 38 احمد ملاعلی گل تساوی را وارد دروازه گیتی‌پسند کرد تا شانس قهرمانی نماینده اصفهان به صفر برسد.

این دیدار با نتیجه تساوی 3 بر 3 پایان یافت و با توجه به نتایج دو دیدار دیگر نماینده اصفهان باز هم جام قهرمانی را در روز آخر از دست داد.