به گزارش پایگاه خبری باشگاه، دیدار تیم های گیتی پسند اصفهان و دبیری تبریز از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال از ساعت 16 عصر امروز در تبریز آغاز شد.
در این دیدار حساس که برای نماینده اصفهان حکم مرگ و زندگی را داشت، تبریزی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی توسط جواد اصغری مقدم به گل رسیدند. پس از دریافت این گل حملات گیتی پسند تشدید شد تا اینکه مجتبی مریدی زاده گل تساوی را وارد دروازه دبیری کرد.
در ادامه دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند تا اینکه در دقایق پایانی مهدی جاوید ناجی گیتی پسند شد و با به ثمر رساندن گل پیروزی موفق شد تیمش را در کورس قهرمانی نگه دارد.
در سایر دیدارهای این هفته تاسیسات دریایی با نتیجه ای پرگل شهروند ساری را شکست داد و به صدر جدول صعود کرد اما مس سونگون که تا پیش از دیدارهای امروز در صدر قرار گرفته بود امروز با توقف مقابل یاسین پیشروی قم تا رده دوم پایین آمد و گیتی پسند هم امتیاز با تاسیسات و به دلیل تفاضل گل کمتر  نیز در رده سوم قرار گرفت.
به این ترتیب اکنون 3 تیم تاسیسات دریایی، مس سونگون و گیتی پسند با امتیازاتی برابر و به دلیل اختلاف تفاضل گل در رده های اول تا سوم جدول جای گرفته اند تا تکلیف قهرمانی باز هم به هفته آخر کشیده شود.