به گزارش پایگاه خبری باشگاه، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال کشور چهارشنبه 9 دی ماه با برگزاری 6 دیدار همزمان پیگیری می‌شود و تیم حفاری اهواز هم این هفته استراحت دارد.
تیم گیتی‌پسند اصفهان نیز این هفته از ساعت 16 روز چهارشنبه در سالن پیروزی میزبان فرش آرای مشهد خواهد بود دیداری که نتیجه دور رفت آن در مشهد به سود گیتی پسند خاتمه یافت.
گیتی‌پسند که هفته گذشته بسیار موفق ظاهر شد و توانست تیم صدرنشین تاسیسات دریایی را در تهران با نتیجه‌ای پرگل مغلوب کند در این هفته با توجه به قرعه استراحت مس سونگون و همچنین توقف دبیری تبریز، گیتی‌پسند به رده سوم صعود کرد.
شاگردان رضا لک این هفته باید 3 امتیاز این دیدار را کسب کنند و خود را برای دو دیدار باقیمانده سخت مقابل دبیری تبریز و حفاری اهواز آماده کنند و البته منتظر باشند که دو رقیب دیگر یعنی مس سونگون و تاسیسات دریایی هم لغزشی داشته باشند.
از طرفی گیتی‌پسند در این دیدار هم مانند بازی گذشته سعید تقی‌زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد علاوه براینکه باز هم باید بدون حضور تماشاگران پذیرای رقبا باشد و این موارد هم به دشواری‌های تقابل این تیم در این هفته می‌افزاید و باید منتظر ماند و دید در پایان این هفته چه تغییراتی در جدول و جایگاه تیم‌ها ایجاد می‌شود.

برنامه دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال
چهارشنبه 9 دی ماه، ساعت 16
گیتی‌پسند- فرش آرا
فردوسی مشهد- یاسین پیشرو قم
شهروند ساری- میثاق تهران
مقاومت البرز- دبیری تبریز
مس سونگون- شهید منصوری قرچک
آذرخش بندرعباس- تاسیسات دریایی
ملی حفاری این هفته استراحت دارد

جدول رده‌بندی لیگ تا پایان هفته بیست و سوم
1.تاسیسات دریایی 45 امتیاز
2. مس سونگون 45 امتیاز
3. گیتی‌پسند 43 امتیاز
4. دبیری تبریز 41 امتیاز
5. ملی حفاری 35 امتیاز
6. یاسین پیشرو قم 33 امتیاز
7. آذرخش بندرعباس 29 امتیاز
8. شهید منصوری 27 امتیاز
9. میثاق تهران 27 امتیاز
10. مقاومت البرز 26 امتیاز
11. فرش آرا 24 امتیاز
12. شهروند ساری 21 امتیاز
13. فردوسی مشهد 19 امتیاز