به گزارش پایگاه خبری باشگاه ،محمد حسین عراقی زاده قائم مقام گیتی پسند درخصوص بازی این تیم با تاسیسات دریایی گفت: من از تک تک بازیکنان و کادرفنی تشکر میکنم با اینکه ما در این روز سعید تقی زاده و اسماعیل وطنخواه را بخاطر محرومیت درترکیب نداشتیم ولی با همت بچه ها توانستیم تیم پرمهره تاسیسات ر در خانه متوقف کنیم و بچه های ما نشان دادند پتانسیل بالایی دارند.
وی گفت : داوری این دیدار هم فارغ از هر نتیجه ای که حاصل می شد بسیار مسلط و بدون درنظر گرفتن هرگونه مصلحت اندیشی و با شجاعت سوت زدند و با اینکه ما نیز 5 خطا شدیم ولی داوران بسیار کیفیت بالایی داشتند که ما از مسئول دپارتمان داوری نیز که در محل بود تشکر کردیم و امیدواریم در هفته های پایانی نیز نتایج در زمین رقم بخورد و داوران بصورت سهوی در نتایج تیم ها تاثیرگدار نباشند.
قائم مقام گیتی پسند از قاسمی ناظر فدراسیون نیز به منظور ایجاد نظم در سالن و در حین دیدار تشکر ویژه نمود.
عراقی زاده در خصوص دیدار این هفته گیتی پسند و فرش آرا گفت: امیدوارم بازیکنان ما در مقابل تیم باشخصیت فرش آرا با همان جدیت و کیفیت دیدار هفته قبل ظاهر شوند.
وی در پایان درخصوص دیدار تاسیسات و آذرخش بندرعباس گفت: آذرخش تیم بسیار خوب و با کیفیتی است که در بازی برگشت ما نیز در اصفهان به سختی توانستیم با حداقل گل پیروز شویم و این تیم نشان داده تیمی است که در بندر عباس با حمایت مردم خونگرم و هوادارانشان می توانند هر نتیجه ای را رقم بزنند.