به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند گفت: رقابت دو تیم گیتی پسند مثل همیشه پرفشار و نزدیک دنبال شد به همین دلیل منصوری در بازی ۵ خطا شد اما از آنجا که نمیدانم به چه دلیل اما داوران ایرانی از اعلام خطای ششم می ترسند، داور این بازی هم در گرفتن این خطا سهل انگاری کرد، این در حالیست که در این هفته ها کوچکترین قضاوت در جریان صعود یا سقوط تیم ها نقش دارد به این ترتیب بازی از این کار داور تاثیر گرفت.
وی افزود: کار به همین جا ختم نشد و داور با نادیده گرفتن توپی که نیم متر داخل دروازه بود، ظلم را در حق ما تمام کرد این گل می توانست جریان بازی را تغییر دهد اما متاسفانه همه چیز برعلیه ما بود. با بازی امروز و هفته گذشته دستگیرمان شد که قرار است همان بلای فصل گذشته را سرمان بیاورند و به این ترتیب از صدر دورمان کنند.
با توجه به تجربه ایی که سال گذشته از اعتراض به داوری بازی با پایا سازه کسب کردیم و پاسخ مسوولان مبنی بر اینکه اگر بازی با سوت داور پایان نمی گرفت اعتراضتان پذیرفته می شد و همچنین با تایید ناظر داوری بازی امروز تصمیم به خروج از زمین گرفتیم تا با اقدام مسوولان کمیته انضباطی این قضاوت های تعیین کننده از سوی داوران پایان گیرد.