به گزارش پایگاه خبری باشگاه، از هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور یک مسابقه در ساری برگزار شد که تیم گیتی پسند اصفهان مقابل تیم شهروند ساری به برتری رسید. در این دیدار که عصر امروز پنجشنبه در سالن سید رسول حسنیی ساری و با استقبال پرشور تماشاگران ساروی برگزار شد تیم گیتی پسند با نتیجه پرگل چهار برصفر میزبان خود را شکست داد تا تنها تیمی باشد که در سالهای اخیر در قلعه عقابها دروازه خود را بسته نگه داشته است.
در این مسابقه که با درخشش کلیه بازیکنان گیتی پسند علی الخصوص سپهر محمدی همراه بود ابتدا گیتی پسند توسط علی عابدین به گل دست یافت و در ادامه احمد اسماعیل پور گل دوم گیتی را به ثمر رساند تا در نیمه نخست 2 بر صفر از حریف خود پیش افتاد . در نیمه دوم هم شهروندی ها علیرغم تلاش برای جبران گل خورده این تیم گیتی پسند بود که اندوخته های خود را توسط احمد اسماعیل پور و گل بخودی رسولی در نیمه دوم دو برابر کرد و با همین چهار گل سه امتیاز مسابقه را از آن خود کرد.
قضاوت این بازی را سعید عباسی برعهده داشت.
گیتی پسند با این پیروزی 33 امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به تیم تاسیسات دریایی 36 امتیازی که در صدر جدول قرار دارد در مکان چهارم قرار گرفت.
از حواشی این دیدار نیز میتوان به دومین کلین شیت پیاپی سپهر محمدی در قلعه عقابها و فحاشی تماشاگران ساروی و پرتاب صندلی به سمت زمین مسایقه اشاره کرد.

*نتایج کامل مسابقات امروز به شرح زیر است:
شهروند ساری صفر - گیتی‌پسند 4
شهید منصوری یک - دبیری 6
میثاق 3 - تاسیسات دریایی 2
مس سونگون 2 - حفاری یک
فردوسی مشهد 3 - مقاومت البرز 6
یاسین‌پیشرو قم 5 - فرش‌آرا 5
در این هفته تیم آذرخش بندرعباس استراحت داشت.