به گزارش پایگاه خبری باشگاه ،  هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور روز پنجشنبه 28 آبان ماه با برگزاری 6 دیدار همزمان پیگیری می‌شود.
تیم گیتی‌پسند اصفهان هم در این هفته از ساعت 16 روز پنجشنبه در سالن سید رسول حسینی میهمان شهروند ساری خواهد بود.
نماینده اصفهان که نیم‌فصل دوم رقابت‌ها را با رضا لک سرمربی جدید خود و با پیروزی برابر مقاومت آغاز کرده، هفته گذشته در دومین دیدار نیم‌فصل دوم هم در اصفهان موفق شد تیم احیا شده آذرخش بندرعباس را شکست دهد و جایگاه چهارمی خود را در جدول حفظ کند.
در آن دیدار که به اعتقاد لک به دلیل خستگی ملی‌پوشان گیتی‌پسند که از تازه از مسابقات گرندپریکس بزریل بازگشته بودند، چندان دلچسب نبود و گیتی‌پسند در آن دیدار کسب 3 امتیاز حیاتی بازی با تک گل اسماعیل‌پور بود تا از مدعیان عقب نمانند.
اما این تیم در این هفته یک بازی بسیار سخت در مقابل شهروند ساری دارد که این روزها با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند؛ مهدی ابطحی سرمربی این تیم برکنار شده و در حال حاضر ظاهرا بدون سرمربی کار را ادامه می‌دهند و به واسطه نتایج ضعیف به قعر جدول سقوط کرده‌اند.
به طور قطع بازی در برابر تیمی قعر جدولی که برای بقا در لیگ برتر به آب و آتش خواهد زد و در حقیقت چیزی برای از دست دادن ندارد، آن هم در ورزشگاه ساری که به قلعه عقاب‌ها معروف است و در مقابل چشمان هواداران پرشور شهروند برای گیتی‌پسند بسیار سخت خواهد بود.
سرمربی تیم گیتی‌پسند هم معتقد است که بازی بسیار سختی مقابل شهروند دارند اما از سویی دیگر امیدوار است که با رفع خستگی بازیکنانش و بازگشت تیم به شرایط خوب آمادگی موفق به کسب 3 امتیاز این دیدار شوند و منتظر لغزش رقبای بالای جدولی باشند تا دوباره در مسیر قهرمانی قرار گیرند.

برنامه دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال
پنجشنبه 28 آبان ماه
شهروند ساری- گیتی‌پسند
شهید منصوری- دبیری تبریز
میثاق تهران- تاسیسات دریایی
مس سونگون- شرکت حفاری
فردوسی مشهد- مقاومت البرز
یاسین پیشرو قم- فرش آرا
آذرخش این هفته استراحت دارد

جدول رده‌بندی لیگ تا پایان هفته شانزدهم
1.تاسیسات دریایی 36 امتیاز
2. مس سونگون 32 امتیاز
3. دبیری تبریز 32 امتیاز
4. گیتی‌پسند 30 امتیاز
5. ملی حفاری 27 امتیاز
6. یاسین پیشرو 22 امتیاز
7. میثاق تهران 19 امتیاز
8. شهید منصوری 19 امتیاز
9. مقاومت البرز 18 امتیاز
10. آذرخش 17 امتیاز
11. فرش آرا 16 امتیاز
12. فردوسی مشهد 16 امتیاز
13. شهروند ساری 15 امتیاز