به گزارش پایگاه خبری باشگاه و اعلام سايت فدراسيون تكواندو، هفته سوم و چهارم از دور رفت چهاردهمين دوره ليگ برتر تكواندو جوانان-بزرگسالان (جام خليج فارس)، يادوراه پانصد شهيد تكواندو كشور، فردا (پنجشنبه - 28 آبانماه) با برگزاري 5 مبارزه در خانه تكواندو پيگيري خواهد شد و مبارزه 3 تيم نيز لغو شد.

اما براساس برنامه، در هفته سوم اين رقابتها، دو تيم سونيا و هيات تكواندو استان قزوين كه هر دو در هفته اول و دوم مقابل رقبايشان متحمل شكست شدند و در قعر جدول رده بندي هستند رو در روي هم قرار خواهند گرفت كه هركدام از اين تيم ها با كسب 3 امتياز در اين رقابتها مي‌توانند جايگاه خود را در جدول بهبود بخشند.

صنايع استيل البرز رده پنجمي نيز با ياسين پيشرو قم كه با يك مبارزه و يك باخت در رده هفتم است، مبارزه خواهد كرد و تيم پاس قوامين نيز در اين هفته با قرعه استراحت رو به رو است.

در هفته چهارم، گيتي پسند اصفهان يك امتيازي بايد با سونيا رقابت كند، هيات تكواندو استان قزوين به مصاف ياسين پيشرو قم مي‌رود و صنايع استيل البرز بايد رو در روي پاس قواميني قرار بگيرد كه با كسب دو پيروزي متوالي در هفته اول و دوم اين مسابقات و 6 امتياز ارزشمند، عملكرد بسيار خوبي را از خود به نمايش گذاشت.

قرعه استراحت اين هفته، به نام تيم شهداي ساري است.

همچنين باتوجه به اينكه ملي پوشان اجازه مبارزه در هفته سوم و چهارم را ندارند، مبارزه تيم‌هاي گيتي پسند اصفهان و شهرداري ورامين و دو تيم شهداي ساري و دانشگاه آزاد از هفته سوم و مبارزه حساس و جذاب دانشگاه آزاد و شهرداري ورامين از هفته چهارم معوقه شد.

در پایان هفته دوم اين دوره از مسابقات، شهرداری ورامین با کسب 6 امتیاز و تفاضل 6 در صدرجدول رده بندی باقی ماند، پاس قوامین با 6 امتياز و تفاضل 4 به رده دوم رسید و شهرداری ساری با 4 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی است.

دانشگاه آزاد با 3 امتیاز و تفاضل 6 و صنایع استیل البرز با 3 امتیاز و تفاضل 4 در رده های چهارم و پنجم هستند و تیم های گیتی پسند اصفهان، یاسین پیشرو قم، هیات تکواندو استان قزوین و سونیا به ترتیب در جایگاه ششم تا نهم جدول رده بندی قرار دارند.

گفتني است؛ مبارزات از ساعت 11 آغاز مي شود.