به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، رضا لک سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در نیم فصل دوم لیگ برتر در گفتگویی اظهار داشت: با نظر مسوولان باشگاه در ادامه رقابت های لیگ برتر هدایت تیم گیتی پسند را به عهده گرفتم اما معنای همکاری در نیمه فصل این نیست که به دلیل نتایج کسب شده و ناراضی بودن مسوولان از عملکرد سرمربی پیشین این تیم را جوب دو سر طلا ببینم. هر شخصی که به فوتسال آشنایی دارد از پایبندی من به اصول اخلاقی باخبر است، هیچ گاه کسب نتیجه آنقدر برایم مهم نبوده که انسانیت را زیر سوال ببرم، همه چیز را همانطور که هست باید دید.
با نگاهی به برنامه بازیها و پرونده تیم گیتی پسند ،دیده می شود که این تیم در ابتدای لیگ و با توجه به امتیاز میزبانی در بازیهای دشوار کار راحتی داشته که متاسفانه به هر دلیلی برخی از امتیازات ارزشمند از دست رفته است پس ما باید با شروع نیم فصل دوم و در خانه رقبای قدر و نزدیک خود امتیازهای از دست رفته را بگیریم.
از سوی دیگر نیم فصل دوم همیشه پرفشارتر و سنگین تر از آغاز رقابت ها پیگیری می شود پس در ادامه رقابت ها با یکی دیگر از فاکتورهایی که کار را برای جبران سخت می کند، رو به رو هستیم اما با تمام ابن اوصاف من به تیم اعتقاد دارم.
وی در خصوص عملکرد سرمربی پیشین این تیم اظهار داشت: من برای زحمات مربی پیشین احترام قایلم و کار وی را بررسی نمیکنم اما فلسفه کاری و اخلاقی من طوری نیست که برای بالا رفتن خود دیگران را پله کنم.برای کسب نتیجه به اصفهان آمده ام پس تمام قوای فنی خود را به کار میگیرم تا با حداکثر بهره وری از استعداد بازیکنان بتوانیم خوش بدرخشیم.
نتیجه گیری اخرین و شیرین ترین پروسه فعالیت یک سرمربی است و قصد دارم با تجربه ای که در طی فعالیت یک ساله در اصفهان کسب کردم در موقعیت کنونی به تیم کمک کنم.
خوشحال می شوم با همسو کردن تمام شرایطی که در عملکرد کادر فنی موثر است به هدف برسم اما در فوتسال تغییر برخی از شرایط در دست سرمربی نیست که امیدوارم همه جریانات در حال وقوع نیم فصل دوم به سود گیتی پسند باشد.
لک در خصوص وضعیت تیم گفت: جدایی چند بازیکن نامی و قدیمی و پیوستن بازیکنان جوان باعث جوانی تیم شده که ما پیامد مثبت و منفی آن را خواهیم داشت، کاهش رده سنی تیم باعث شده انرژی بیشتری در تیم دیده شود و گیتی برای آینده نیز از نظر تامین مهره دچار مشکل نشود اما پیامد منفی که در صورت توجه نکردن به آن در همین روزها گریبانگیر تیم می شود، عدم آشنایی جوانان با باشگاه و تیم و شرایط حاکم بر آن است که با تلاش این مورد را حل خواهیم کرد.
همین که در چند جلسه ابتدایی تمرین رشد روحی و تلاش برای ارتقا سطح فنی را در بازیکنانم میبینم جای تشکر و امیدواری دارد.
سرمربی تیم گیتی پسند در پایان خاطر نشان کرد:۳ بازیکن مطرح برای افزودن به ترکیب تیم در نظر گرفته شده اند و در حال مذاکره هستیم ، با توجه به اینکه سهمیه های تیم در ابتدای لیگ پر شده،تنها یک حق جا به جابی در اختیار داریم و در زمان کوتاهی اقدام به جذب یکی از گزینه ها خوهیم کرد.