به گزارش پایگاه خبری باشگاه، محمود خوراکچی پس از برد تیمش در برابر تاسیسات دریایی تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما پس از بازی با قم هم قسم شدیم که با سپری کردن 2 هفته طلایی به جدول بازگردیم که این اتفاق هم با همدلی و تلاش بازیکنان افتاد.
وی افزود: ما در این مدت برای لحظه به لحظه تیم برنامه‌ریزی کردیم و حتی قبل و بعد از بازی جلسات فنی برگزار می‌کردیم و برنامه‌های فرهنگی تفریحی برای تیم تدارک دیدیم تا صمیمیت بین بازیکنان بیشتر شود و به نتیجه برسیم که با تلاش تک تک بازیکنان به این مهم رسیدیم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با تقدیر از تلاش بازیکنان این تیم گفت: در این دیدار هم بزرگترها هم جوانان تلاش کردند و نشان دادند بی‌جهت نیست که در گیتی‌پسند توپ می‌زنند ضمن اینکه از پزشک تیم که احمد اسماعیل‌پور و مهدی جاوید را به این بازی رساند و سبب ارتقای روحیه سایر بازیکنان و کادرفنی تیم شد، تشکر می‌کنم.
وی درباره این دیدار بیان کرد: بازیکنان برای تک تک این 6 گل تلاش کردند چون گل زدن در زمان پاورپلی آن هم در برابر تیم تاسیسات بسیار سخت است و ما موفق شدیم در این زمان با دفاع خوب در برابر بازیکنان تاسیسات علاوه بر اینکه گل نخوردیم گلزنی هم کردیم.
خوراکچی تصریح کرد: اما ما هنوز 3 امتیاز از جدول عقب هستیم و باید در 3 بازی باقیمانده تا انتهای نیم فصل نخست بهترین نتیجه را کسب کنیم تا حداقل از رقبای بالای جدولی عقب نمانیم و امیدوار هستم در این 3 بازی هم با همین شور و انگیزه و همدلی به نتیجه برسیم.
وی با تقدیر از حمایت تماشاگران اصفهانی در این دیدار گفت: امروز هواداران برای ما همه کار کردند و در لحظاتی که تحت فشار بودیم با حمایت‌های خود سبب ارتقای روحیه بازیکنان ما شدند و امیدوارم در ادامه هم این حمایت تدوام داشته باشد و ما را تنها نگذارند.
وی با تقدیر از هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند بیان کرد: مدیران باشگاه به ما در زمان بحرانی تیم اعتماد کردند و حمایت از کادر فنی در مقطع سخت مهم است و از این بابت از آنها کمال تشکر را دارم.
خوراکچی درباره داوری این دیدار هم تصریح کرد: داوران این دیدار باتجربه بودند و با وجود سختی و حساسیت کار در دیدار امروز بازی را به خوبی مدیریت کردند.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره هفته آینده تیمش در برابر فرش آرا گفت: ما در باد این برد نمی‌خوابیم و با تلاش و برنامه‌ریزی سعی می‌کنیم بازی خوبی مقابل تیم ریشه‌دار فرش آرا انجام دهیم چرا که سختی آن دیدار کمتر از بازی امروز نیست.