به گزارش پایگاه خبری باشگاه، دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و تاسیسات دریایی تهران درهفته دهم لیگ برترفوتسال از ساعت 17 عصر امروز در سالن پیروزی اصفهان آغاز شد.
2 تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که در فصل گذشته در رقابتی تنگاتنگ مقام قهرمانی و نائب قهرمانی لیگ را از آن خود کرده بودند و در تمام رویارویی‌های قبلی خود به تساوی رسیده بودند بنابراین در نخستین دیدار رودروی این فصل برای غلبه بر حریف و قرار گرفتن در مسیر قهرمانی به میدان آمده بودند.
این دیدار با شروع طوفانی تاسیسات دریایی آغاز شد اما این گیتی‌پسند بود که در ابتدا به گل رسید. در دقیقه 8 بازی مهدی جاوید بازیکن باتجربه گیتی‌پسند در یک ضدحمله با جاگذاشتن یکی دو بازیکن تاسیسات با مصطفی نظری گلر باسابقه حریف در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با دریبل سنگربان تاسیسات نخستین گل میزبان را وارد دروازه حریف کرد.
در ادامه حملات 2 تیم ادامه یافت که تاسیسات در طراحی حملات زهردار سهم بیشتری داشت اما با درخشش سپهر محمدی گلر گیتی‌پسند این تلاش‌ها برای تاسیسات ثمری نداشت و بازی همچنان با برتری گیتی‌پسند ادامه یافت.
اما در دقیقه 14 بازی اصغر حسن‌زاده یکی از بازیکنان ملی‌پوش تاسیسات روی ارسال کاشته عروجی به دهانه دروازه صاحب موقعیت شد و با غفلت مدافع مستیقم خود در یارگیری قفل دروازه سپهر را باز کرد . در ادامه نیز تلاش 2 تیم برای گلزنی نتیجه‌ای ندارد تا تیم‌ها با همان نتیجه تساوی یک بر یک راهی رختکن شدند.
در نیمه دوم اما تیم گیتی‌پسند عملکرد بهتری داشت و در همان دقیقه 25 دیدار سعید افشار روی پاس علی عابدین گل دوم میزبان را به ثمر رساند. 2 دقیقه بعد تیم تاسیسات روی یک شروع مجدد روی پاس شمسایی و ضربه رضا سنگ‌سفیدی به گل رسید اما به دلیل خطا در حرکت داور این گل را مردود اعلام کرد.
در ادامه 2 تیم بازی درگیرانه ای ارائه دادند تا اینکه در دقیقه 31 مهران عالیقدر روی پاس اسماعیل پور گل سوم گیتی‌پسند را وارد دروازه تاسیسات کرد تا تماشاگران سرازپا نشناسند و خیال خوارکچی کمی آسوده تر شود.
تاسیساتی‌ها که با پرس گیتی‌پسند مواجه بودند سعی داشتند با ضربات از راه دور و شروع مجددها به گل برسند اما برخلاف جریان بازی باز هم نماینده اصفهان به گل رسید و سعید افشار روی پس مهدی جاوید گل دوم خود گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.
در ادامه تیم تاسیسات روی به بازی 5 مهاجمی آورد که نه تنها سودی برای این تیم نداشت بلکه 2 گل دیگر هم روی ضربات از راه دور سعید تقی‌زاده و مهران عالیقدر در ثانیه‌های پایانی وارد دروازه خالی این تیم شد تا تاسیسات در نخستین شکست فصل خود 6 تایی شد.
یاران شمسایی تنها موفق شدند یکی از گل‌های خورده را آن هم در پی ضربه پنالتی20 ثانیه مانده به انتهای بازی و توسط وحید شمسایی جبران کنند تا این دیدار با نتیجه 6 بر 2 به سود گیتی پسند خاتمه یابد.