به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، محمود خوراکچی در مورد پیروزی روز گذشته تیمش مقابل میثاق در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: میثاق برخلاف ما شرایط خوبی نداشت و با این وضعیت مقابل هم قرار گرفتیم،‌ به نوعی روز بد میثاق با روز خوب ما یکی شد. بازی مقابل میثاق همیشه دشوار است و فرقی ندارد که این تیم میزبان یا میهمان باشد اما خوشبختانه توانستیم با عملکرد خوب این تیم را شکست دهیم.
سرمربی تیم گیتی‌پسند در مورد رقابت تیمش با مس سونگون و تأسیسات دریایی برای صدرنشینی در لیگ برتر خاطرنشان کرد: مس را در زمین خودمان شکست داده‌ایم و این هفته هم باید به مصاف تأسیسات دریایی برویم. در این هفته با تمرکز بالا تمرین می‌کنیم تا بتوانیم در دیداری که قهرمان نیم‌فصل را مشخص می‌کند به پیروزی دست پیدا کنیم.تیم ما بازیکنان بزرگی دارد که هر کدام برای رقم زدن نتیجه یک بازی کفایت می کنند.این بازی جنگ ستارگان است و نبرد توانایی ها بازیکنان بزرگ.تصور می کنم هر تیم ضریب اشتباهات پایین تری داشته باشد و بازیکنان بزرگ آن بتوانند توانایی خود را به رخ بکشند برنده بازی خواهند بود.
خوراکچی ادامه داد: تأسیسات قهرمان ایران و آسیا است و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد و امیدوارم روز جمعه آینده شاهد دیداری در حد نام فوتسال ایران بین گیتی‌پسند و تأسیسات دریایی باشیم. فقط از هواداران‌مان می‌خواهیم ما را تنها نگذارند تا بتوانیم در کنار هم به پیروزی دست پیدا کنیم. این احتمال وجود دارد که با تعامل باشگاه تماشای این دیدار برای هواداران رایگان باشد.یکی از علل موفقیت تیم های اصفهانی در رشته های مختلف همراهی تماشاگران است و حضور پرشوری که در ورزشگاه ها دارند.تماشاگران در این بازی بزرگ ما را تنها نگذارند و با حمایت خود زمینه را برای بازی خوب ما و رسیدن به پیروزی فراهم کنند.
وی در واکنش به اینکه برخی‌ها می‌گویند بازیکنان میثاق هیچ‌وقت مقابل محمود خوراکچی بازی نمی‌کنند، گفت: وقتی این حرف‌ها را می‌شنوم عذاب می‌کشم. من ۱۵ سال است که در لیگ مربیگری می‌کنم و اکثر بازیکنان و حتی مربی – بازیکنان هم شاگرد من بودند. اگر اهل این کارها بودم فصل پیش که شهرداری ساوه در بازی آخر با حفاری به امتیاز احتیاج داشت کار غیراخلاقی کرده و با بازیکنان حریف صحبت می‌کردم اما دیدید که مردانه بازی کردیم و ۲ بر صفر هم به حفاری باختیم.