به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، هفته نهم لیگ برتر فوتسال کشور با برگزاری 6 دیدار در روز جمعه 20 شهریورماه و یک دیدار روز یکشنبه 22 شهریور پیگیری می‌شود و تیم گیتی‌پسند نماینده اصفهان در این رقابت‌ها هم در این هفته از ساعت 17 روز جمعه میهمان میثاق تهران است.
تیم گیتی‌پسند که دو سه هفته‌ای است روند خوبی داشته و با کسب امتیازات ارزشمند به ویژه برد 5 بر 3 مقابل یاسین پیشروی قم در هفته گذشته 14 امتیازی شده و تا سوم جدول صعود کرده است، تا در صورت لغزش مس سونگون رده دومی جای این تیم را در جدول بگیرد.
در این تیم علاوه بر ارتقای شرایط جسمانی و هماهنگی تیمی، بازیکنان جوان هم اعتماد به نفس لازم را به دست آورده و به یاران طلایی خوراکچی در کسب نتیجه تبدیل شده‌اند به گونه‌ای که در بازی هفته گذشته با وجود غیبت مهدی جاوید و مصدومیت نسبی اسماعیل‌پور بازیکنان جوانی مانند علی عابدین و مجتبی مریدی‌زاده نبض بازی را در دست گرفتند و سبب برد این تیم شدند.
در سوی دیگر میدان هم میثاق تهران قرار دارد که در این فصل هم عملکرد خوبی داشته و غلبه بر شهید منصوری و متوقف کردن تاسیسات دریایی از جمله نتایج قابل توجه این تیم در فصل جدید به شمار می‌رود که به طور قطع این بازی را آن هم در تهران برای گیتی‌پسند نبردی سخت خواهد کرد.
اما تیم میثاق به دلیل مشکلات مالی در روزهای اخیر دچار حاشیه شده و حتی اعتصاب بازیکنان این تیم هم مسئله‌ای بود که در مقطعی عنوان شد اما خوراکچی سرمربی گیتی‌پسند معتقد است که میثاق بازیکنان باانگیزه‌ای دارد و چنین مشکلاتی روی کیفیت کاری آنان تاثیر چندانی ندارد.
به هرحال تقابل خوراکچی که در گذشته 2 فصلی هدایت میثاق را برعهده داشته با شاگردان سابق خود می‌تواند جذاب و دیدنی باشد ضمن اینکه میثاق دیدار هفته گذشته خود را مقابل مقاومت البرز واگذار کرده و با انگیزه کسب برد خانگی پا به میدان می‌گذارد.

برنامه کامل هفته نهم لیگ برتر فوتسال
جمعه 20 شهریورماه
میثاق تهران- گیتی‌پسند اصفهان
کاشی نیلو- دبیری تبریز
فرش آرای مشهد- حفاری اهواز
منصوری قرچک- شهروند ساری
تاسیسات دریایی- مقاومت البرز
مس سونگون- فردوسی مشهد

یکشنبه 22 شهریورماه
یاسین پیشرو قم- آذرخش بندرعباس

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال تا پایان هفته هشتم
1.تاسیسات دریایی 20 امتیاز
2. مس سونگون 16 امتیاز
3. گیتی‌پسند 14 امتیاز
4. فردوشی مشهد 13 امتیاز
5. یاسین پیشرو 12 امتیاز
6. مقاومت البرز 11 امتیاز
7. دبیری تبریز 11 امتیاز
8. میثاق تهران 11 امتیاز
9. ملی حفاری 10 امتیاز
10. شهید منصوری 9 امتیاز
11. آذرخش بندرعباس 9 امتیاز
12. شهروند ساری 8 امتیاز
13. فرش آرا 7 امتیاز
14. کاشی نیلو 4 امتیاز