به گزارش پایگاه خبری باشگاه، محمود خوراکچی پس از دیدار تیمش مقابل یاسین پیشروی قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط سختی بربازی حاکم بود؛ نماینده قم هفته گذشته متحمل شکستی سنگین مقابل مقاومت شد و برای جبران آن نتیجه با انگیزه‌ای بالا به این دیدار آمد.
وی افزود: ما هم هفته گذشته در حالی که 6 بر 3 از تیم شهید منصوری پیش بودیم در لحظات آخر با دریافت 3 گل، برد را با مساوی عوض کردیم و از این رو هر 2 تیم امروز محکوم به برد بودیم و بازی تهاجمی در دستور کار 2 تیم قرار داشت.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره عملکرد تیمش در این دیدار گفت: در دقایق ابتدایی به خوبی مالکیت بازی را در اختیار داشتیم و پس از آن با ورود تیم دوم ما بازیکنان جوان از خستگی یاران قم استفاده کرده و وارد منطقه خطر قم شدند و توانستند توپ‌ها را به گل تبدیل کنند.
وی بیان کرد: با وجود اینکه ما امروز 3 امتیاز را کسب کردیم اما توقع ما بیش از اینها است و از تماشاگران عذرخواهی می‌کنم که در برخی لحظات تمرکز ما پایین می‌آید و باید کادر فنی با همراهی بازیکنان این مشکل را برطرف کند چون ما بازیکنان بسیار خوبی داریم که در هرلحظه می‌توانند شرایط را به سود تیم تغییر دهند.
خوارکچی با تقدیر از تلاش تمام بازیکنان تیمش در این دیدار تصریح کرد: احمد اسماعیل‌پور با وجود اینکه تمام پزشکان او را از بازی منع کرده بودند اما به دلیل حساسیت این دیدار مردانگی کرد و به میدان آمد ضمن اینکه علی عابدین و مجتبی مریدی‌زاده هم همانطور که قول داده بودند با نمایشی عالی روزی استثنایی را برای خود رقم زدند.
وی افزود: سپهر محمدی تمرکز بالایی داشت، عالیقدر مثل همیشه خوب بود و سعید تقی‌زاده با انگیزه‌ای که در مقابل همشهری‌های خود داشت خوب کار کرد، ضمن اینکه سعید افشار هم نشان داد دعوت شدنش به تیم ملی بی‌دلیل نیست و وطن‌خواه هم با عملکرد خوب خود ما را به آینده امیدوار کرد.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با بیان اینکه این تیم برای روزهای سخت ساخته شده است، خاطرنشان کرد: از همین حالا باید برای هفته آینده و 5 بازی باقی مانده تا نیم‌فصل برنامه‌ریزی کنیم و به طور قطع می‌توانیم با این بازیکنان خوب در 18 هفته باقیمانده می‌توانیم به جدول برگردیم.
وی تاکید کرد: ما بازی به بازی برنامه‌ریزی می‌کنیم همانطور که فینال امروز را با قم بردیم و این نوید را به هواداران می‌دهم که در هفته‌های آینده بهتر شویم و انتظارات آنها را برآورده کنیم چون هنوز حتی توقعات خود من هم به طور کامل تحقق نیافته و ما می‌توانیم بهتر از این باشیم.
خوراکچی بیان کرد: امروز نبود مهدی جاوید هم کار را برای ما بسیار سخت کرده بود او در 7 هفته 11 گل زده و به همین مقدار هم پاس گل داده و از یاران تاثیرگذار ما بود، اما بازیکنان جوان ما با پشتکار امروز تا حدودی جای خالی او را پر کردند تا این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.
وی در پاسخ به این سوال که چرا تعداد گل‌های خورده این تیم زیاد است، گفت: تیم ما چون کاملا تهاجمی است در دفاع تمرکز بالایی ندارد با این حال ما برنامه‌ریزی می‌کنیم تا در خط دفاع هم عملکرد بهتری داشته باشیم و گل‌های کمتری دریافت کنیم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با اشاره به تقویت نیروهای این تیم بیان کرد: یک بازیکن برزیلی که مورد تایید من بوده هفته آینده به تیم اضافه می‌شود و اکنون باشگاه در حال انجام امور مربوط به انتقال این بازیکن است.
به گزارش پایگاه خبری باشگاه، تیم گیتی‌پسند اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال با نتیجه 5 بر 3 یاسین پیشروی قم را شکست داد.