به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و یاسین پیشروی قم در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال از ساعت 17 عصر امروز در سالن پیروزی اصفهان آغاز شد.
در دقایق ابتدایی توپ و میدان بیشتر در اختیار تیم میزبان بود اما 2 تیم فرصت‌های به نسبت یکسانی روی دروازه‌ها داشتند که با واکنش خوب گلرها به ویژه سپهر محمدی این موقعیت‌ها به گل تبدیل نشد.
در این نیمه حملات 2 تیم ادامه یافت تا اینکه در دقیقه 8 دیدار علی عابدین بازیکن جوان گیتی‌پسند نخستین گل بازی را به ثمر رساند و چند ثانیه پس از این گل هم در حالی که بازیکنان یاسین هنوز در شوک گل نخست بودند، مجتبی مریدی‌زاده روی پاس عابدین گل دوم گیتی‌پسند را به ثمر رساند تا اختلاف میزبان با حریف به 2 گل برسد.
اما بازیکنان یاسین پیشرو پس از این 2 گل حملات مکرری روی دروازه گیتی‌پسند ترتیب دادند تا در نهایت علیرضا وفایی در دقیقه 16 گل نخست میهمان را وارد دروازه سپهر محمدی کرد؛ در ادامه هم تلاش‌های 2 تیم برای گلزنی نتیجه‌ای نداشت تا نیمه نخست با حساب 2 بر یک به سود گیتی‌پسند خاتمه یابد.
اما نیمه دوم را نماینده قم بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی روی ضربه محمد کرمانی به گل رسید تا دوباره همه چیز مساوی از سر گرفته شود اما این نتیجه هم پایداری چندانی نداشت و 2 دقیقه بعد از این گل، اسماعیل وطن‌خواه باز هم روی پاس علی عابدین که روز خوبی را پشت سر گذاشت تیمش را صاحب گل کرد تا خیال خوراکچی قدری آسوده شود.
در 10 دقیقه پایانی تلاش 2 تیم برای باز کردن دروازه‌ها ادامه یافت و بازی سرعت بالاتری گرفت که این جنب و جوش بازیکنان در 5 دقیقه پایانی 3 گل را در برداشت که از این تعداد سهم گیتی‌پسند 2 و سهم یاسین یک گل بود.
به این ترتیب مجتبی مریدی‌زاده و مهران عالیقدر روی ضدحملات و بازی‌سازی احمد اسماعیل‌پور در دقایق 35 و 40 دروازه نماینده قم را باز کردند و محمد کوهستانی هم در دقیقه 38 باز هم روی پاس علیرضا وفایی دروازه گیتی‌پسند را گشود تا این دیدار در نهایت با نتیجه 5 بر 3 به سود گیتی‌پسند پایان یابد و اصفهانی‌ها با کسب این 3 امتیاز نماینده قم را در جدول پشت سر بگذارند.