به گزارش پایگاه خبری باشگاه، محمود خوراکچی در جمع خبرنگاران، ‌با اشاره به دیدار تیمش مقابل شهروند ساری اظهار داشت: ما در 16 روز تعطیلات لیگ با برنامه‌ریزی خوب، تمرینات منسجم، انجام بازی تدارکاتی و استراحت به بازیکنان آماده این دیدار شده بودیم.
وی افزود: اما شهروند ساری با بردی که در هفته سوم مقابل مقاومت البرز کسب کرده بود، از لحاظ روحی و روانی در سطح بالایی قرار گرفته بود و با شناخت کامل نسبت به گیتی‌پسند برای کسب یک امتیاز این دیدار آمده بودند که به هدفشان هم رسیدند.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره عملکرد تیمش در این دیدار گفت: ما در نیمه نخست خوب ظاهر شدیم و موقعیت‌های بسیاری هم خلق کردیم اما با از دست رفتن این فرصت‌ها موفق به گلزنی نشدیم.
وی بیان کرد: در بین 2 نیمه نکات لازم و خطر ضدحملات حریف را به بازیکنان گوشزد کردیم، اما از روی همین ضدحملات 2 گل دریافت کردیم و در ادامه هم بدون احساسی شدن انتهاری کار کردیم.
خوراکچی درباره نبود هماهنگی بین بازیکنان تیمش تصریح کرد: این ناهماهنگی و تعداد پاس‌های اشتباه در دقایقی از بازی در تیم ما وجود داشت و شاید برخی از این اشتباهات به دلیل اعتماد به نفس بیش از حد بازیکنان ما باشد که برخی مواقع حریف را دست کم بگیرند.