به گزارش پایگاه خبری باشگاه، رضا صادقی شامگاه پنجشنبه پس از شکست تیمش مقابل تیم گیتی‌پسند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و بازیکنان ما مردانه جنگیدند و نشان دادند تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم.
وی با اشاره به درخشش فوق‌العاده سپهر محمدی دروازه‌بان تیم گیتی‌پسند در این دیدار افزود: در کل بچه‌های ما از جان مایه گذاشتند و با تمام وجود جنگیدند اما چند اشتباه کوچک داشتیم که سعی می‌کنیم برای هفته‌های آینده برطرف کنیم.
سرمربی تیم کاشی نیلو با انتقاد از نحوه قضاوت داوران در این دیدار گفت: داوران قشر بسیار زحمت‌کشی هستند و قصد من بی‌احترامی به این عزیزان نیست اما از شیوه قضاوت‌ها راضی نیستم.
وی بیان کرد: از داوران خواهش دارم که به صورت 50- 50 قضاوت نکنند که بگویند 50 مال تیمی که از دسته یک آمده و 50 برای تیم مدعی قهرمانی؛ این موارد ما را رنج می‌دهد مانند بازی قبل که داور یک پنالتی برای ما نگرفت و یک بازیکن ما را به ناحق اخراج کرد و باختیم.
صادقی با اشاره به دیدار هفته آتی تیمش در لیگ برتر تصریح کرد: در هفته سوم میزبان تیم میثاق تهران هستیم و قول می‌دهم که برنده آن دیدار باشیم.