به گزارش پایگاه خبری باشگاه، محمود خوراکچی‌ پس از ‌پیروزی تیمش مقابل کاشی نیلو در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: بازی هفته گذشته را به مقاومت البرز باختیم و این هفته محکوم به پیروزی بودیم.
وی افزود: در طول هفته از فشار تمرینات کمتر کرده و بیشتر از لحاظ روحی روانی روی بازیکنان کار کردیم، سعی داشتیم نقاط ضعف و قوت تیم کاشی نیلو را شناسایی کنیم و ‌بچه‌ها هم در نیمه دوم نکاتی را که بین دو نیمه گوشزد کرده بودیم به خوبی پیاده کردند.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با تبریک به کادر فنی و بازیکنان کاشی نیلو به خاطر ارائه نمایشی خوب در این دیدار گفت: به دلیل دربی بودن و حساسیت این دیدار برای کاشی نیلو بازی سخت و سنگین شد اما بازیکنان حریف مردانه جنگیدند و اگر برابر سایر رقبا هم چنین بازی به نمایش بگذارند می‌توانند رقیب سختی برای تیم‌های دیگر و حتی بالای جدولی‌ها باشند.
وی بیان کرد: انگیزه آنها در این بازی مشهود بود اما بچه‌های ما نیز از تجربه خود استفاده کردند با اینکه تحت فشار بودیم و امیدوار هستیم با کمک بازیکنان رفته رفته به گیتی‌پسند واقعی نزدیک شویم.
خوراکچی درباره بازی هفته سوم این تیم برابر آذرخش بندرعباس تصریح کرد: هفته بعد با تیمی بازی داریم که برای نخستین سال در لیگ برتر حاضر شده و در هر بازی 7 هزار نفر تماشاگر دارد والبته به لحاظ شرایط آب و هوایی هم بازی سنگینی خواهد بود، اما بازیکنان ما هم باتجربه هستند و امیدوار هستم در بندرعباس 3 امتیاز را بگیریم و با 6 امتیاز به استقبال تعطیلات برویم.
وی به برنامه‌های آتی گیتی‌پسند اشاره و خاطرنشان کرد: در زمان تعطیلات لیگ 2 دیدار تدارکاتی با نمایندگان چین و لبنان داریم و همچنین با اضافه شدن احمد اسماعیل‌پور از هفته سوم امیدوار هستیم به روزهای خوب خود برگردیم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره اضافه شدن مهران عالیقدر و مجبتی مریدی‌زاده در این دیدار، گفت: این 2 می‌توانند برای هر تیمی ستون باشند و در کنار سایر بازیکنان برای دیدارهای آینده ما مکمل خوبی شوند؛ بازیکنانی هم که کمتر بازی کردند دلیل بر بد یا خوب بودن آنها نیست و فقط به دلیل حسایت بازی ریسک تعویض‌ها را کمتر کردیم و از کسانی که بیشتر در شرایط بازی بودند بهره بردیم و در کل از تمام بازیکنانم در این دیدار راضی هستم.
وی درباره نحوه قضاوت داوران این دیدار و اعتراض رضا صادقی به عملکرد تیم داوری بیان کرد: تیم داوری هم عملکرد خوبی داشت و آقای رضایی به خوبی بازی را مدیریت کرد؛ مشکلی ندیدم هرچند نظر آقای صادقی سرمربی خوب و کاربلد تیم کاشی نیلوهم قابل احترام است.