به گزارش پایگاه خبری باشگاه، حواشی دیدار گیتی پسند و کاشی نیلو که شامگاه پنجشنبه در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد به شرح زیر است:
*با توجه به برگزاری دیدارهای هفته دوم در ماه مبارک رمضان و پخش مستقیم این دیدار از شبکه اصفهان مسابقه شهرآورد اصفهان ساعت 22:15 آغاز شد.
*در آستانه برگزاری داربی فوتسال اصفهان با نصب بنرهایی در سطح شهر از هواداران به حضور در این بازی دعوت شده بود که با توجه به زمان برگزاری بازی تعدادی بیش از 2500 هوادار در سالن پیروزی حضور پیدا کردند.
*تعداد هواداران گیتی پسند بیشتر از طرفداران کاشی نیلو بود با این حال هواداران هر دو تیم به خوبی به تشویق تیم خود مشغول بودند.
*گیتی پسند با لباس سفید و کاشی نیلو با لباس زرد رنگ پا به میدان گذاشتند.
*نیمه اول بازی بدون گل به پایان رسید و در بین دو نیمه برای 10 نفر از تماشاگران مسابقه ای انجام شد و به هر 10 نفر آنها از طرف باشگاه گیتی پسند هدایایی اهدا شد.

*بازی دو تیم در نیمه دوم پربرخورد دنبال شد و درگیری میان بازیکنان دو تیم به اخراج حسن لولاکی از کاشی نیلو منجر شد. لولاکی در جریان این درگیری با مشت به صورت بازیکن حریف کوبید.
*سپهر محمدی در زمانی که صادقی بازی پاور پلی را انجام داد توانست گل چهارم گیتی پسند را به ثمر برساند و با این گل بازی خوب خود را تکمیل کرد.
*حسین شمس پیشکسوت فوتسال در سالن پیروزی حضور داشته و بازی را از نزدیک تماشا کرد.