به گزارش پایگاه خبری باشگاه، در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور از ساعت 22:15 در اصفهان و سالن پیروزی گیتی پسند و کاشی نیلو برگزار کننده داربی فوتسال اصفهان بودند. دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که هر دو، لیگ را با دست خالی و بدون کسب امتیاز از دیدارهای هفته اول آغاز کردند. بنابراین شاگردان محمود خوراکچی در گیتی پسند و بازیکنان رضا صادقی در کاشی نیلو از انگیزه های بالایی برای پیروزی در این رقابت و دشت اولین امتیاز لیگ برخوردار بودند.
نیمه نخست در حالی برگزار شد که دو تیم بازی هجومی و رو به جلو را در برنامه داشتند و فرصت‌های زیادی برای گلزنی خلق کردند اما این نیمه گلی در پی نداشت تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.
در آغاز نیمه دوم سعید تقی زاده و مجتبی مریدی زاده (2بار) گیتی پسند را با سه گل از حریف پیش انداختند اما کاشی نیلو که به دنبال جبران بود توسط حمید یوسفی یکی از گل های خورده را جبران کرد.
بعد از گل کاشی نیلو بازیکنان این تیم با انگیزه بیشتری کار را ادامه دادند و چندین بار دروازه سپهر محمدی را به تهدید کردند اما در باز کردن دروازه موفق نبودند.
صادقی در دقایق پایان بازی سیستم هجومی پنج نفره را در دستور کار قرار داد که منجر به گلزنی سپهر محمدی دروازه بان گیتی پسند شد.
در ادامه شاگردان صادقی تلاش زیادی برای جبران نتیجه داشتند که موفق نبودند و این دیدار با پیروزی 4 بر یک گیتی پسند خاتمه یافت تا اولین 3 امتیاز فصل به حساب شاگردان خوراکچی واریز شود.