به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، علی طاهری مدیرعامل باشگاه گیتی پسند به دیدار دکتر احمدی مدیرکل صداوسیمای اصفهان رفت. در این دیدار که به مناسبت انتصاب مدیرکل جدید این سازمان در اصفهان برگزار گردید قائم مقام ، مدیر امور رسانه ای و امور حقوقی باشگاه وی را همراهی می کردند.
در این نشست صمیمانه که بیش از یکساعت به طول انجامید ابتدا طاهری مدیرعامل گیتی پسند گزارشی از فعالیت های باشگاه را به سمع مدیرکل صداوسیما رساند و از وی درخواست کمک و همراهی این ارگان را جهت اعتلا و گسترش ورزش اصفهان را خواهان شد.
در ادامه دکتر احمدی مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان ضمن تقدیر از فعالیت های ورزشی گروه صنایع گیتی پسند گفت: جای بسی خرسندی است که گیتی پسند به عنوان یک باشگاه فرهنگی ورزشی در اصفهان فعالیت می کند و بار گوشه ای از ورزش استان و کشور را به دوش می کشد.
وی در ادامه گفت : گیتی پسند در فوتسال کشور و حتی آسیا کارنامه ای موفق دارد و در فوتبال نیز در لیگ دسته اول فعالیتهای خوبی دارد.
دکتر احمدی گفت: من از شما بعنوان یک باشگاه فرهنگی ورزشی می خواهم فعالیت های ورزش همگانی خود را نیز فعال تر از گذشته کنید و بیشتر به فضای خانواده ها ورود نمایید.
این مقام مسئول در پایان گفت: صداوسیمای اصفهان در بعد قهرمانی و همگانی آمادگی کامل جهت تعامل با باشگاه گیتی پسند را دارد.