به گزارش پایگاه خبری باشگاه، جواد شریف مدیر رسانه ای باشگاه گیتی پسند از برگزاری تمرینات و دیدارهای این تیم در سالن پیروزی خبر داد.
وی درباره این موضوع گفت: امسال با مسئولین سالن پیروزی به تفاهم رسیده ایم و قرارداد بسته ایم که از این به بعد تمرینات و بازی های تیم فوتسال گیتی پسند از سالن شهدای مخابرات به سالن پیروزی اصفهان منتقل شود.
مدیر رسانه ای باشگاه گیتی پسند درباره وضعیت بازیکنان این تیم اظهار کرد: احمد اسماعیل‌پور به صورت قرضی در اختیار باشگاه شن‌زن چین قرار گرفته و علی عابدی هم که به صورت قرضی به تیم مقاومت البرز رفته بود، به تیم بازگشته است و وضعیت سپهر محمدی هنوز مشخص نیست و درخواست ژاپنی ها برای به کار گیری محمدی رد شد و باشگاه در حال بررسی درخواست باشگاه الریان قطر است.
شریف درباره رد درخواست باشگاه ژاپنی گفت: ژاپنی ها سپهر محمدی را برای یک سال کامل می خواستند که مسئولین باشگاه به خاطر نیاز گیتی پسند به این دروازه بان درخواست ژاپنی ها را رد کردند.
وی درباره وضعیت سرمربی این تیم نیز گفت: هرساله انتخاب سرمربی گیتی پسند لیگ را تحت الشعاع قرار می دهد و با برنامه ریزی های صورت گرفته نهایتا تا بیست و یکم خردادماه سرمربی گیتی پسند مشخص خواهد شد.
جواد شریف در پایان از آغاز تمرینات تیم فوتسال گیتی پسند از هفته آینده زیر نظر مربی جدید خبر داد و افزود طی چند روز آینده با بازیکنان مورد نیاز توافق نهایی حاصل خواهد شد.