به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، محمدحسين عراقي زاده در خصوص آخرين وضعيت باشگاه گيتي پسند و صحبت‌هايي كه مبني بر عدم تيم‌داري اين باشگاه در فوتسال شنيده مي‌شود گفت: ان‌شالله تا دوشنبه همه چيز مشخص مي‌شود. ما منتظر برگزاري جلسه هيات مديره هستيم و به دنبال آن شرايط باشگاه براي تيم‌داري اعلام مي‌شود.
وي در مورد اينكه آيا ممكن است مشكلات مالي مانع از ادامه فعاليت گيتي پسند در فوتسال شود بيان كرد: بحث مشكلات مالي مطرح نيست. در ابتداي هر سال بودجه مورد نياز به هيات مديره اعلام مي‌شود و هيات مديره است كه به دنبال بررسي‌هاي لازم بودجه مورد نياز را تصويب مي‌كند. تا زماني كه جلسه هيات مديره برگزار نشود نمي‌توانيم پاسخ روشني در اين خصوص بدهيم.
عراقي زاده در مورد وضعيت تيم فوتبال گيتي پسند نيز گفت: تيم فوتبال نيز شرايط مشابه فوتسال را دارد و به زودي مشخص مي‌شود ادامه فعاليت در اين رشته به چه شكل خواهد بود.
قائم مقام باشگاه گيتي پسند در مورد بازيكناني كه از تيم فوتسال گيتي پسند جدا شده اند گفت: تا كنون افشين كاظمي رضايت نامه خود را دريافت كرده و به دنبال عدم توافق بين اين بازيكن و باشگاه او از تيم جدا شد.
وي افزود: سپهر محمدي نيز تا پايان سال ۹۳ با ما قرارداد داشته و اين قرارداد به پايان رسيده است، او اكنون بازيكن آزاد است و مي‌تواند تيم داخلي يا خارجي خود را انتخاب كند.