به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، علی طاهری در گفت‌وگویی با اشاره به صحبت‌های سرمربی تیم ملی فوتسال که چرا گیتی‌پسند اکنون صدرنشین لیگ نیست، اظهار داشت: مربی تیم ملی نتیجه نمی‌گیرد، می‌گوید چرا گیتی‌پسند صدرنشین نیست، تیم ملی از گرندپریکس با ناکامی بازمی‌گردد، افتخاری می‌گوید بازیکنان گیتی‌پسند مشکلات روحی روانی دارند. ما نمی‌دانیم این گیتی‌پسند چه چیزی دارد که همه می‌خواهند از آن حرف به میان آورند. خسوس می‌گوید گیتی‌پسند از نظر بازیکن غنی است و بازیکنان توانایی دارد. ما برای اینکه ثابت کنیم هیچ مشکلی نداریم و به آقای خسوس نشان دهیم که بازیکنان ما در باشگاه‌شان مشکلی ندارند و مشکل اصلی خود اوست پیشنهادی برای کمیته فوتسال داریم.
وی افزود: آقای خسوس که می‌گوید گیتی‌پسند تیم ملی دوم است، پس آنها برای بازی دوستانه به اصفهان بیایند، تا ببینیم تیم و بازیکنان ما مشکل دارند یا مشکل از جای دیگری است. این می‌تواند بازی خوبی برای تیم ملی باشد و همه هم در این دیدار محک می‌خورند. اینکه تیم ملی ما با گیتی‌پسند بازی کند خیلی بهتر از این است که مقابل کاستاریکا و ویتنام و کلمبیا بازی کنیم. این بازی بدون هزینه است، دوستان با آن مسافت و دشواری‌ها و هزینه‌ها، به برزیل می‌روند تا با کلمبیا، کاستاریکا و ویتنام بازی کنند، به جایش به اصفهان که رودخانه‌اش هم پرآب شده بیایند تا هم یک بازی خوب داشته باشند، هم شهر تاریحی ما را ببینند.
مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: تیم به برزیل رفته و ناکام بوده، افتخاری صحبت از مشکلات روحی و روانی گیتی‌پسندی‌ها می‌کند و می‌گوید فقط یک تیم تهرانی پول بازیکنانش را پرداخت کرده است، اما نمی‌گوید این تیم تهرانی سال اولی است که به این شکل در فوتسال هزینه می‌کند و تازه نفس است، نمی‌گوید که این تیم بودجه دولتی دارد. فقط می‌گوید گیتی‌پسند مشکل دارد. ما مشکلی از نظر مالی نداریم و خودمان می‌دانیم چه زمانی باید پول بدهیم و چه زمانی نباید پول بدهیم. اصلا اگر هم پول نداریم، این چه ربطی به ناکامی‌های تیم ملی دارد. حالا احمد اسماعیل‌پور یا مهدی جاوید دو تا توپ لو داده‌اند، این که دلیل نمی‌شود که آنها مشکل دارند. اگر این بازیکنان مشکل روحی دارند پس چرا وقتی پاسپورت اسماعیل‌پور گم شد، یک هفته‌ای مشکلش را حل کردند و با سلام و صلوات او را به گرندپریکس بردند؟
علی طاهری ادامه داد: فوتسال ما باید قدر داشته‌ها و آدم‌های بزرگش را بداند. حسین شمس برای فوتسال این مملکت زحمت کشیده، وحید شمسایی، محمد کشاورز، محمد طاهری و ... اینها هم زحمت کشیده‌اند. باید مدیریت کرد تا نیروهای ارزشمندمان را از دست ندهیم.